//
کدخبر: ۴۳۱۸۰۰ //

دهگردشی و بازدید میدانی فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان از روستاهای بخش شباب وزاگرس/ اختصاص ۵۰۰ ملیون تومان برای اسفالت معابرسنگ سفید

در راستای بررسی میدانی روستاهای بخش شباب وزاگرس در قالب طرح دهگردشی، صبح امروز با حضور محمدی، فرماندار چرداول،محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار شباب،بخشدار زاگرس و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان از روستاهای بخش شباب وبخش زاگرس بازدید و ضمن دیدار با اهالی و اعضای شورای اسلامی، مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

دهگردشی و بازدید میدانی فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان از روستاهای بخش شباب وزاگرس/ اختصاص ۵۰۰ ملیون تومان برای اسفالت معابرسنگ سفید

به گزارش فرتاک نیوز،  دهگردشی  وبازدیداز بخش ها و روستاها شهرستان  وارتباط مستقیم وبدون واسطه فرماندار ومدیران دستگاههای اجرایی که از ابتکارات وخلاقیتهای فرماندار شهرستان که بصورت هدفمند وبرنامه ریزی شده درایام تعطیلات هفته انجام می شود وتکرار این دهگردشی وپیگیری خواسته ومطالبات مردم این روستاها از جانب فرماندار توانسته مشکلاتی که در طول انقلاب حل نشده باقی مانده است، خیلی از این مشکلات در حوزه زیرساخت، شامل اسفالت معابر جدول کشی،سیل بند،مشکلات بهداشتی وکشاورزی ظرف مدت حضور ۷ماهه فرماندار حل گردد وامروز شاهدیم که شهرستان چرداول با مدیریت فرمانداری علی محمدی درزمینه های مختلف راهسازی،عمرانی،کشاورزی،توسعه طرح هادی با انجام تکمیل زیرساخت ها درمسیر توسعه وپیشرفت قرار گرفته واین دهکردشی و حضور مستقیم فرماندار ودستگاههای اجرای باعث اینده ای روشن برای شهرستان خواهد شد.

از جمله فعالیت های دهگردشی فرماندارچرداول دریک روز تعطیل(پنج شنبه) ۱۸ ابان ماه

میز خدمت ادارات شهرستان چرداول اینبار در روستای سنگ سفید بخش شباب با مدیریت فرماندار،معاون عمرانی خود،بخشدارشباب،مسولین و باحضور مدیرکل بنیاد مسکن استان  برپا شد.

علی محمدی فرماندار شهرستان در جمع صمیمی مردم روستای سنگ سفید گفت: در راستای آبادانی و رفاه اجتماعی مردم ،خدمات مطلوبی در روستای سنگ سفید با همکاری دستگاههای مربوطه انجام شده است.

محمدی با اشاره به بررسی مشکلات روستاییان در خود روستاها گفت: بردن میز خدمت به‌روستاها نمایانگر ارتباط صادقانه مسولین با مردم جهت حل مشکلات است که با همراهی مدیران دستگاههای مربوطه سعی میشود تمام مطالبات و مسائل روستاها بررسی و تصمیماتی جهت رفع مشکلات گرفته شود.

محمدی تصریح کرد: مشکلاتی از قبیل نوسازی کانالهای کشاورزی و راههای بین مزارعی و عشایری که در این روستا وجود دارد با همت مسولین شهرستانی قابل رفع است. فرماندار چرداول با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در توسعه عمران روستاها گفت: در زمینه اجرای طرح هادی و بهسازی وآسفالت معابر روستاها تحولی عظیم در شهرستان شکل گرفته است و برخی از روستاها بصورت صددرصدی عملیات عمرانی آنها پایان یافته است.

محبی مدیرکل بنیاد مسکن استان هم گفت:جهت بهسازی معابر روستای سنگ سفید در همین برنامه میزخدمت ۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص خواهد یافت.وی افزود: مردمان شهرستان چرداول لیاقت بهترین خدمات را دارند که‌ اصول عدالت محوری و محرومیت زدایی جهت توسعه از اولویتها بوده است.

در این برنامه فرماندار چرداول بهمراه مدیران ادارات بصورت چهره به‌چهره مشکلات و‌درخواستهای مردم را مورد بررسی قرار دادند.

 

بازدید فرماندار چرداول ، مدیرکل بنیاد مسکن  استان ،بخشدار زاگرس و دیگر مسولین از پروژه آسفالت معابر روستای برآفتاب بی بخش زاگرس؛

محمدی فرماندار چرداول گفت: آسفالت و‌بهسازی معابر این روستا همواره یکی از مطالبات مهم مردم عزیز بوده است که پس از سالها به مرحله اجرا درآمده است.

به گفته محبی مدیرکل بنیاد مسکن استان آسفالت معابر این روستا به میزان ۳۵۰۰ متر مربع در حال اجراست وی همچنین گفت: ادامه فاز دوم جاده اصلی این روستا در آینده نزدیک هم اجرایی خواهد شد.

تجلیل فرماندار چرداول از مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در برنامه دهگردشی روز پنحشنبه

محمدی فرماندار چرداول در حاشیه این آیین گفت:

بنیاد مسکن با تلاش شبانه روزی با همکاری بخشداریها و دهیاریها اقدامات بسیار ارزنده ای در روستاها انجام داده است که سزاوار تقدیر است.

وی گفت: بخش زاگرس بیشترین روستاهای شهرستان را ازآن خود دارد که بخشی از این روستاها به علت عدم احداث سد سازبن در گذشته سالها از خدمات عمرانی محروم بوده اند و اکنون عمران و آبادانی این روستاها در دستور کار و در حال اجراست.

وی گفت: بخش زاگرس دارای قابلیتهای زیادی در حوزه های مختلف است و پتانسیلهایی ارزنده  برای توسعه همه جانبه دارد که این مهم دست یافتنی میباشد و با همت مسولین این قابلیتها تحقق خواهد یافت.

محمدی افزود: برپایی میز خدمت در روستاها از برنامه های فرمانداری شهرستان هست که با حضور مسولین و مدیران کل استان سعی میشود بیشتر مشکلات در این برنامه پیگیری و حل وفصل شود.

وی افزود:در بیشتر روستاهای شهرستان عمران و آبادانی و بهسازی معابر بصورت کامل انجام گردیده است و همین نشان از توجه مسولین و دولت سیزدهم (کار وکرامت) به روستاییان پرتلاش دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۸۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان