//
کدخبر: ۴۵۵۹۶۵ //

انتقاد تند نماینده مجلس از عملکرد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام

نماینده حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید ازبیمارستان سرابله از عملکرد ضعیف مسوولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام درخصوص عدم راه اندازی دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان انتقاد کرد.

انتقاد تند نماینده مجلس از عملکرد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام
به گزارش فرتاک نیوز،

سارا فلاحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به شهرستان چرداول وبازدید از بیمارستان امام علی (ع) شهرسرابله از آخرین وضعیت تجهیزات بیمارستانی این بیمارستان قرارگرفت، وگفت این بیمارستان به سه شهرستان چرداول،سیروان وهلیلان خدمات پزشکی ارائه می دهد وباید دارای تمامی امکانات کامل وتجهیزات پزشکی لازم باشد.

وی افزود: این بیمارستان علاو برخدمات دهی پزشکی به این شهرستانها درایام اربعین به صدهاهزار نفر از زوار اربعین خدمات پزشکی ارئه می دهد که خود این نیازمند تجهیزات پزشکی بیشتر،پزشک وپرسنل بیشتر وهممچنین اعتبارات مورد نیاز برای این بیمارستان می باشد.

نماینده مردم ایلام گفت: امروز انچه باعث ناراحتی بنده گردیده مشاهد دستگاه سی تی اسکنی بود که درگوشه از بیمارستان افتاده وخاک می  خورد.

وی افزود:این دستگاه یکی از بهترین  دستگاهای سی تی اسکن از نوع زیمنس المان می باشد که با رایزنی های زیاد وپیگیریهای مکرر در یکسال گذشته خریداری وتحویل این بیمارستان گردید تا اینکه درخدمت مردم باشد ومردم این شهرستانها از مراجعه به شهرستانهای همجوار بی نیاز باشد.

خانم فلاحی نماینده حوزه شمالی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی باید بازخواست شود گفت: مسولین دانشگاه علوم پزشکی استان باید در خصوص دستگاهی با این مهمی که زحمات زیادی برای خرید آن انجام گرفته و باید در یکسال گذشته راه اندازی می شد ولی به امان خدادرگوشه ای ازبیمارستان رها شده و بلا استفاده مانده باید پاسخگو  باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان