//
کدخبر: ۴۳۸۷۵۴ //

خانه تکانی یحیی در پرسپولیس | ۴ بازیکن نزدیک در خروج باشگاه

با توجه به روند پرنوسان پرسپولیس در هفته‌های گذشته، کادرفنی سرخ‌پوشان به دنبال تغییر و تحولات در فهرست تیمش برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر است.

خانه تکانی یحیی در پرسپولیس | ۴ بازیکن نزدیک در خروج باشگاه
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و روند پرنوسان سرخ‌پوشان پایتخت باعث شده تا انتقادات از یحیی گل‌محمدی و البته بازیکنان پرسپولیس بیشتر و بیشتر شود. سرخ‌ها در طول ۹ مسابقه اخیرشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تنها یک‌بار برنده شده‌اند و ۶ تساوی و ۲ باخت در کارنامه شاگردان یحیی گل‌محمدی دیده می‌شود که برای مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، آمار قابل‌قبولی نیست و آن‌ها در فاصله ۶ امتیازی تا صدر جدول (با انجام یک بازی کمتر نسبت به استقلال) قرار گرفته‌اند.

شاگردان گل‌محمدی تا پایان نیم‌فصل نخست باید در ۳ مسابقه به مصاف شمس‌آذر قزوین، نساجی مازندران و مس رفسنجان بروند که کسب ۳ برد پیاپی می‌تواند خاطرات تلخ هفته‌های اخیر را به‌دست فراموشی بسپارد. در این میان، در کنار دغدغه کسب پیروزی در ۳ بازی آینده، یحیی گل‌محمدی به دنبال آن است تا بتواند به سرعت لیست نیازمندی‌های خود را برای بازار زمستانه تدوین کند تا فعالیت نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان آغاز شود. آنچه واضح است اینکه گل‌محمدی به دنبال تقویت تیمش در چندین پست مختلف است و البته در این‌باره چالش‌هایی مانند پر بودن سقف بودجه پرسپولیسی‌ها و تکمیل بودن فهرست بازیکنان بزرگسال این تیم هم در مقابل خواسته‌های یحیی گل‌محمدی قد علم کرده‌اند!

۲ مدافع از جمع سرخ‌ها خارج می‌شوند؟

مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در هفته‌های گذشته نتوانسته در فهرست پرسپولیس قرار گیرد و گفته می‌شود که او تا روزهای پایانی لیگ بیست‌وسوم قادر به همراهی سرخ‌پوشان نیست. همین مسئله باعث شده تا بحث احتمال خروج نام پورعلی‌گنجی از فهرست سرخ‌پوشان برای خالی‌شدن فهرست بازیکنان بزرگسال و البته سقف بودجه پرسپولیسی‌ها به میان آید؛ هر چند که در این‌باره، یحیی گل‌محمدی چشم‌انتظار نظر کادرپزشکی است تا تصمیم نهایی خود را بگیرد.

فرشاد فرجی و وحدت هنانوف دیگر بازیکنانی هستند که احتمال خروج‌شان از فهرست پرسپولیس وجود دارد. با توجه به ترافیک خط دفاعی سرخ‌پوشان، احتمال خروج ۲ مدافع از فهرست پرسپولیس در بازار زمستانه به نظر می‌آید که در ابتدا باید دید سرنوشت مرتضی پورعلی‌گنجی چه خواهد شد و در صورتی‌که نام او از فهرست سرخ‌ها خارج شود، احتمال ادامه همکاری با فرشاد فرجی وجود دارد اما در غیر این‌صورت، به نظر می‌رسد که او در مسیر خروج از فهرست پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

اسدبیگی، نزدیک‌ترین گزینه به درهای خروجی

یحیی گل‌محمدی در خط هافبک به بازیکنانی مانند میلاد سرلک، مسعود ریگی و سروش رفیعی اعتماد کرده و همین مسئله باعث شده تا سینا اسدبیگی از شانس حداقلی برای حضور در ترکیب پرسپولیس برخوردار باشد. او در فصل جاری جمعاً ۸ بار در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یار جانشین وارد ترکیب سرخ‌ها شده و فقط ۶۳ دقیقه برای پرسپولیس شانس بازی به‌دست آورده که آمار قابل‌قبولی برای این بازیکن ۲۶ ساله محسوب نمی‌شود. همین مسئله باعث شده تا احتمال جدایی سینا اسدبیگی در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه به میان آید و در این‌باره حتی شایعاتی پیرامون انتقال احتمالی او به تراکتور به گوش می‌رسد!

معمای نبیل و خط حمله پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس بارها در صحبت‌های خود به ضعف خط حمله تیمش در لیگ بیست‌وسوم اشاره کرده و به نظر می‌رسد که برنامه اصلی یحیی گل‌محمدی در بازار زمستانه، جذب مهاجم باشد. با توجه به شرایط بازار داخلی، بازهم بحث جذب مهاجم خارجی مطرح شده و این اتفاق در حالی رخ داده که در حال حاضر نبیل باهویی در فهرست پرسپولیس حضور دارد. گلزنی باهویی مقابل استقلال خوزستان باعث شده تا دیدگاه‌ها نسبت به او تغییر کند و باید دید مهاجم سوئدی می‌تواند تا پایان فصل در فهرست پرسپولیس بماند یا در بازار زمستانه، نظر یحیی گل‌محمدی تغییر می‌کند و درخواست پایان همکاری با باهویی را خواهد داد تا یک مهاجم خارجی جدید به جای او وارد فهرست سرخ‌پوشان شود. در کنار مهاجم خارجی، به نظر می‌آید که جذب دروازه‌بان ذخیره و مدافع چپ برای یحیی گل‌محمدی در اولویت باشد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان