//
کدخبر: ۴۲۹۱۳۶ //

تداوم طرح شناسایی اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمانشاه

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه به کارفرمایان و پیمانکاران کرمانشاه هشدار داد تا از بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز خودداری کنند.

تداوم طرح شناسایی اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حمزه سلیمانی با اشاره به آغاز مرحله جدیدی از طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمانشاه، اظهارکرد: تاکنون پنج مرحله از این طرح اجرا شده و مرحله جدید آن هم از روز گذشته(اول آبان) آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت تعدادی از دستگاه های ذیربط در حال اجراست، گشت های بازرسی از واحدهای تولیدی، ساخت مسکن، خدماتی و کشاورزی سطح شهر کرمانشاه بازدید می کنند. مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان پلیس امنیت عمومی و انتظامی، اجرائیات، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی را از جمله دستگاه هایی معرفی کرد که در اجرای این طرح همکاری دارند. وی در ادامه با تاکید براینکه هیچکدام از واحدهای تولیدی و صنفی سطح استان حق بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز را ندارد، اضافه کرد: بکارگیری اتباع بیگانه تبعات منفی را برای کارفرمایان و پیمانکاران به همراه خواهد داشت. سلیمانی خاطرنشان کرد: روز گذشته(دوشنبه) هم از بیش از ۳۰ واحد شامل واحدهای سنگ بری، آهن فروشی، بتن آماده و موزاییک سازی بازرسی هایی صورت گرفت و تعدادی اتباع بیگانه غیرمجاز در آنها شناسایی و دستگیر شدند.

تداوم طرح شناسایی اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمانشاه  

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه به کارفرمایان و پیمانکاران کرمانشاه هشدار داد تا از بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز خودداری کنند.   

حمزه سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز مرحله جدیدی از طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمانشاه، اظهارکرد: تاکنون پنج مرحله از این طرح اجرا شده و مرحله جدید آن هم از روز گذشته(اول آبان) آغاز شده است.IMG_20231024_124551

وی افزود: در این طرح که با مشارکت تعدادی از دستگاه های ذیربط در حال اجراست، گشت های بازرسی از واحدهای تولیدی، ساخت مسکن، خدماتی و کشاورزی سطح شهر کرمانشاه بازدید می کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان پلیس امنیت عمومی و انتظامی، اجرائیات، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی را از جمله دستگاه هایی معرفی کرد که در اجرای این طرح همکاری دارند.

وی در ادامه با تاکید براینکه هیچکدام از واحدهای تولیدی و صنفی سطح استان حق بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز را ندارد، اضافه کرد: بکارگیری اتباع بیگانه تبعات منفی را برای کارفرمایان و پیمانکاران به همراه خواهد داشت.

سلیمانی خاطرنشان کرد: روز گذشته(دوشنبه) هم از بیش از ۳۰ واحد شامل واحدهای سنگ بری، آهن فروشی، بتن آماده و موزاییک سازی بازرسی هایی صورت گرفت و تعدادی اتباع بیگانه غیرمجاز در آنها شناسایی و دستگیر شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان