//
کدخبر: ۴۵۶۳۹۳ //

کسانی که می‌خواهند دعاهایشان زود مستجاب شود این کار را انجام دهند

یک استاد حوزه علمیه درباره دعا و مستجاب شدنش تاکید کرد که پدر و مادر رکن مهمی در استجابت دعا هستند. حتی برای کسانی که پدر و مادر خود را از دست دادند نگران نباشند و به قبور آنها سر زده و از آنها بخواند برایشان دعا کنند.

کسانی که می‌خواهند دعاهایشان زود مستجاب شود این کار را انجام دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی –استاد حوزه علمیه و خطیب برجسته کشور- درباره اینکه کجا و چگونه دعا کنیم که سریعا مستجاب شود، می‌گوید: کسی که از دنیا می‌رود اولین جایی که روی زمین به آن توجه دارد محل قبرش است، به همین منظور تاکید شده است که که بر سر قبر پدر و مادرتون یا خویشاوندان‌تان بروید.

درسته که اگر از دور هم برای اموات فاتحه بفرستیم به اموات می رسد یا حتی اگر کار خیری برای اموات خود کنید به آنها می‌رسد اما حتما کنار قبر اموات خود بروید زیرا جایی که پس از مرگ به آن توجه دارند، محل قبرشان است.

جدای از اینکه اموات توجه به قبورشان دارند یک حسن هم برای اطرافیان خود دارند. از امیرالمومنین(ع) روایت داریم که می فرمایند «هر زمان به قبور اموات خود رفتید در آنجا برای خودتان دعا کنید. کنار قبر اموات خود بروید آنجا یک فاتحه برایشان بفرستید بعد برای خودتان دعا کنید آنوقت پدر و مادرتان از آن دنیا برای شما دعا خواهند کرد».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان