//
کدخبر: ۴۳۶۹۷۲ //

معرفی بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی

در این مقاله از سایت فرتاک نیوز قصد داریم که به معرفی بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی بپردازیم و لیستی از خدمات و استان های فعال نمایندگی را معرفی کنیم. با ما هراه باشید.

معرفی بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی بپردازیم و لیستی از خدمات و استان های فعال نمایندگی را معرفی کنیم. با ما هراه باشید.

شیائومی برندی پر حاشیه و در عین حال محبوب این روز ها شده است زیرا در عین حال رقابت با دیگر برند های محبوب را به همراه نوآوری و طراحی های بروز را پیشه گرفته و درحال تولیدات متنوع برای تمامی قشر ها میباشد به صورتی که بازه قیمتی گوشی های شیائومی بین ۳ میلیون الی ۴۸ میلیون میباشد، با این حال همه شیائومی را به مقرون به صرفه بودن میشناسن که این هم بی دلیل نیست زیرا شما هم میتوانید این مقرون به صرفه بودن را به وضوع ببینین، کافیست که یک مدل با مشخصات یکسان از برند شیائومی را با یک مدل از برند سامسونگ مقایسه کنید قطعا مبلغ قابل توجه ایی اختلاف این دو برند خواهد شد.

طبق گزارشی که از نمایندگی شیائومی دریافت کردیم گوشی های شیائومی امروزه رتبه های پرفروش را از آن خود کرده است اما مشکلاتی نیز از گوشی شیائومی گزارش شده است که تقریبا با این تعداد فروش موضوعی طبیعی به نظر میرسد. در این مقاله قصد داریم که معرفی بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی بپردازیم و تعدادی از خدمات ارائه شده شرح دهیم.

می سرویس ؛ بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی در سال گذشته

طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده همچنین گزارشاتی که ما از خدمات و میزان رضایت کاربران گوشی های شیائومی که به می سرویس مراجعه کرده اند گرفته ایم نتیجه به عمل آمده رضایت بالای کاربران نسبت به دیگر نمایندگی ها بوده است به همین منظور در سال گذشته می سرویس ( Mi-servce.ir ) به عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی برگزیده شده است. همچنین با دارا بودن نمایندگی های فعال در هر استان آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز است شما عزیزان میتوانید وارد سایت نمایندگی رسمی شده و خدمات ( خرید، فروش، تعمیرات ) را به خیال راحت بسپارید زیرا می سرویس متشکل از تیم حرفه ایی در زمینه فروش گوشی و تعمیرات شیائومی میباشد همچنین اگر نیاز به قطعات و یا لوازم جانبی داشتید میتوانید از سایت رسمی خرید خود را انجام دهید. برای ورود به سایت نمایندگی رسمی تعمیرات شیائومی روی لینک کلیک کنید.

لیست خدمات ارائه شده نمایندگی تعمیرات شیائومی

  • کلیه خدمات تعمیر برد گوشی های شیائومی

  • تعویض ال سی دی گوشی شیائومی

  • تعویض باتری اورجینال شیائومی

  • تعمیر گوشی های خاموش شیائومی

  • تعمیر گوشی آب خورده شیائومی

  • همچنین کلیه خدمات نرم افزاری

تعمیر گوشی خاموش شده شیائومی

طبق گزارش گرفته شده از بخش تعمیرات ، گوشی های شیائومی از مشکلات شایع برد برخوردار هستند به صورتی که بدون هیچگونه دلیل و مشکلی و یا ضربه و رطوبتی گوشی های شیائومی به مشکل بر خورده اند که در این حالت مشکل ساختاری گوشی های شیائومی است که در گوشی های پوکو به صورت کامل به باگ های ساختاری برمیگردد.

پیشنهاد میکنیم که اگر از کاربران گوشی های شیائومی هستید و گوشی شیائومی شما خاموش شده است گوشی خود را به مراکز نامعتبر نسپارید و حتما در بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید.

تعمیر برد گوشی شیائومی در بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی

برد های گوشی شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار هستند همچنین ساختار برد گوشی های این برند تعمیر پذیری بالایی دارند و طبق گزارشی که از نمایندگی تهیه کردیم در بسیاری از موارد تعمیرات برد گوشی شیائومی موفق است. توجه داشته باشید که بصورت کلی تعمیرات گوشی شیائومی خود را تنها به نمایندگی های فعال تعمیرات در استان خود برده تا هم با قطعات اصلی و هم بصورت اصولی گوشی شیائومی شما حل شود.

بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی

تعویض باتری در بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی

اگر بصورت کلی اشاره ایی به باتری داشته باشید لازم به ذکر است که باتری قطعه ایی مصرفی است و تعویض باتری شیائومی بعد از گذشت چند سال استفاده امر طبیعی میباشد، گوشی های شیائومی از باتری های قوی و با کیفیتی ساخته شده است به صورتی که از نقاط قوت گوشی های شیائومی میتوان به باتری اشاره کرد البته عمر و ماندگاری باتری رابطه مستقیم با استفاده شما دارد که هر چقدر موارد مورد اشتفاده درست از باتری انجام شود عمر و کارایی باتری نیز زیاد خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم که باتری گوشی خود را حتما و حتما در نمایندگی شیائومی انجام دهید زیرا باتری های نمایندگی اورجینال شرکتی هستند و از عمر و کارایی بالایی برخوردار میباشند، همچنین نمایندگی به شما گارانتی مدت دار جهت اطمینان خاطر شما میدهد.

تعمیر گوشی آب خورده شیائومی در نمایندگی

ضربه خوردن، آب خوردن و ... جز اتفاقات ناگهانی است که هرچقدر هم مراقبت از گوشی انجام شود باز این اتفاق خواهد افتاد. اگر گوشی شیائومی دارید و در آب افتاده است در سریع ترین زمان ممکن به نزدیکترین نمایندگی شیائومی در استان خود برسانید تا کمترین ضرر و اسیب متحمل شوید.

توجه داشته باشید که گوشی های آبخورده به علت اینکه امکان خرابی چند قسمت در آنها وجود دارد حتما باید توسط نمایندگی باز شده و تعمیر شود. (در بالا لینک ورود به صفحه نمایندگی هر استان را قرار داده ایم و میتوانید با خیال راحت خدمات تعمیری خود را بسپارید)

خدمات نرم افزاری در بهترین نمایندگی گوشی شیائومی

گزارشی که از نمایندگی رسمی به ما داده شد مشکلات نرم افزاری نیز سهم زیادی داشتند به صورتی که باگ های نرم افزاری در سیستم عامل IUIM شیائومی وجود دارد مشکلاتی همچون ریست شدن گوشی شیائومی، خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی ، قطع شدن صدا و تصویر شیائومی و از این دسته مشکلات از موارد مراجعه شده به بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی بوده است.

رفع مشکلات شارژ گوشی های شیائومی

مشکلات شارژ شدن و شارژدهی در گوشی های شیائومی به ندرت وجود دارد و طبق بررسی ها این مشکل به نحوه استفاده کاربر از گوشی میباشد که به عوامل متفاوتی نیز بستگی دارد از جمله:

  • استفاده از کابل و آداپتور اوجینال شیائومی

  • عدم استفاده از گوشی در حین شارژ شدن

  • با ۲۰ درصد به شارژ و در ۸۰ الی ۹۰ درصد قطع کردن شارژ

  • عدم شارژ کردن از شب تا صبح

  • درصورت امکان فعال کردن حالت پرواز در زمان شارژ شدن

  • گوشی را دور از فضاهای گرم و نور خورشید نگه دارید

بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی

مشکلات صدا و اسپیکر گوشی شیائومی

بر اساس تحقیق و گزارش تهیه شده متوجه شدیم که ایرادات صدا و میکروفون نیز در گوشی های شیائومی وجود دارد که منشا نرم افزاری دارد و بیشتر با انجام عملیات های نرم افزاری حل خواهند شد. اگر گوشی شیائومی دارید و قصد تعمیر دارید پیشنهاد میکنیم برای تعمیر بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی را انتخاب کنید زیرا هم با قطعات اصلی هم با تیم تعمیرات تخصصی خدمات شمارا انجام میدهند.

تعویض هارد گوشی در بهترین نمایندگی شیائومی

از نشانه های خرابی هارد دیسک گوشی شیائومی می توان به خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی، هنگ شدن گوشی شیائومی، ریست گوشی شیائومی، هنگام ریست شدن گوشی روی لوگوی شیائومی گیر کرد زیرا هارد AC یکی از قطعات حساس و مهم است. و وظیفه نگهداری اطلاعات شخصی ماست. همچنین شوک، رطوبت، نوسانات برق و پایان عمر هارد AC را می توان از دلایل خرابی دانست. توجه: با توجه به حساسیت و ظرافت بردهای گوشی شیائومی، پیشنهاد می کنیم در صورت مشاهده هر یک از علائم بالا در گوشی خود، حتما به نمایندگی تعمیرات شیائومی شیراز به آدرس صحیح زیر سایت مراجعه کنید تا قطعات گوشی اورجینال این شرکت را تهیه کنید. و تضمین کیفیت تعمیر و استفاده کنید.

تعویض گلس شیائومی در بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی

شیشه فنی گوشی شیائومی قسمتی روی ال سی دی است که سازنده گوشی روی صفحه نمایش لمسی ال سی دی قرار می دهد. در هنگام ضربه ابتدا شیشه آسیب می بیند سپس تاچ و ال سی دی، شیشه فنی با کیفیت و ضخامت قابل قبول. همچنین ضربه های زیادی روی ال سی دی وجود دارد که ابتدا روی شیشه اعمال می شود که شیشه فنی قابل تعویض است. توجه داشته باشید که شیشه فنی ال سی دی قابل تعویض بوده و نیاز به تجهیزات و تخصص بالایی دارد. توجه داشته باشید که تعویض گلس فنی گوشی شیائومی را به هیچ تعمیرگاهی بسپارید زیرا صفحه نمایش گوشی شیائومی بسیار حساس است و پیشنهاد می کنیم تعمیر گوشی خود را به نمایندگی مرکزی شیائومی در اصفهان تا از قطعات با کیفیت و اورجینال استفاده شود.

سپردن تعمیرات به بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی

همانطور که در بالا گفته شد می سرویس بهترین نمایندگی تعمیرات شیائومی در سال گذشته است که طبق آمار و ارقام ورودی تعمیرات و همچنین خروجی تعمیرات برای این شرکت ثبت شده است و تعداد رضایت افراد از این شرکت بسیار زیادتر از دیگر نمایندگی ها بوده است همچنین در این مقاله از سایت فرتاک نیوز به بررسی و معرفی این نمایندگی پرداخته ایم. شما عزیزان اگر از کاربران شیایومی هستید و به دنبال یک مرکز معتبر و رسمی جهت تعمیرات گوشی شیایومی خود هستید پیشنهاد ما پسردن به این مجموعه میباشد. در بالا لینک ورود به سایت را گذاشته ایم و میتوانید درخواست تعمیرات خود را در سایت ثبت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان