//
کدخبر: ۴۲۲۳۶۸ //
لپ تاپ

لپ تاپ خریدی ولی هنوز نتونستی کیف مناسب پیدا کنید؟بیا اینجا راهنماییت کنم|بهترین کیف و کوله پشتی لپ تاپ از شیائومی تا جی‌ بگ

در این مقاله بهترین کیف و کوله پشتی لپ تاپ را در بازه‌های قیمتی متفاوت به شما معرفی کرده‌ایم تا برای محافظت از لپ‌تاپتان جای نگرانی باقی نماند.

لپ تاپ خریدی ولی هنوز نتونستی کیف مناسب پیدا کنید؟بیا اینجا راهنماییت کنم|بهترین کیف و کوله پشتی لپ تاپ از شیائومی تا جی‌ بگ
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از خرید لپ‌ تاپ مهم‌ترین وسیله‌ای که باید تهیه کنید یک کیف یا کوله پشتی لپ‌ تاپ باکیفیت است. در این مقاله بهترین کیف و کوله پشتی لپ تاپ را برای لپ تاپ هایی با سایز گوناگون فهرست کرده‌ایم. هرچند سعی شده است کیف‌ها در بازه قیمتی متفاوت معرفی شوند، اگر می‌خواهید کوله پشتی بادوامی بخرید که مدت‌ها از لپ تاپ و ستون فقراتتان محافظ کند بهتر است به سراغ مدل‌های ارزان نروید. با توجه به قیمت لپ تاپ در این روزها، کیف و کوله پشتی لپ تاپ ارزان بیشتر برای کسانی توصیه می‌شود که کمتر مجبور به حمل لپ تاپ هستند.

در ادامه با بهترین کیف و کوله پشتی لپ تاپ آشنا خواهید شد. این مدل‌ها بهترین هدیه برای شروع سال تحصیلی هستند که در دو مقاله راهنمای خرید برای دانشجوهای ترم اولی و راهنمای خرید اول مهر برای معلم‌ها به آن اشاره شد.

نکاتی که قبل از خرید کوله لپ تاپ باید در نظر داشته باشید

بهترین کیف و کوله پشتی لپ تاپ باید بتواند از لپ‌تاپ شما در برابر ضربه و فشارهایی که در حین حمل‌ به آن وارد می‌شود، محافظت کند. علاوه‌بر داشتن ضربه‌گیر و سایر چسب‌ها و بندهایی که برای ثابت کردن لپ‌تاپ در کیف استفاده می‌شود، جنس آستر داخلی آن‌ باید نرم و لطیف باشد تا از خش برداشتن بدنه لپ‌تاپ جلوگیری کند.

مطمئناً وقتی کوله پشتی لپ تاپ تهیه می‌کنید، نمی‌توانید کیف دیگری را برای سایر لوازمتان حمل کنید؛ پس کوله لپ تاپ باید جادار باشد و محفظه‌های مختلفی برای انواع وسایل داشته باشد. موضوع جادار بودن، ضدآب بودن، جنس باکیفیت و مقاوم، پارچه و بندهای تنفس‌پذیر برای جلوگیری از عرق کردن بدن و امکان حمل به‌صورت دوشی و دستی از موارد مهم دیگری هستند که به‌خصوص دانشجویان و کسانی که قرار است کیف را به مدت طولانی با خود حمل کنند، باید درنظر داشته باشند.

بهترین کیف لپ تاپ و کوله پشتی برای لپ تاپ

  • کوله پشتی لپ تاپ مدل 053 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی
  • کوله پشتی لپ تاپ مدل 2109 مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچی
  • کوله پشتی لپ تاپ مدل 2109 مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچی
  • کوله پشتی لپ تاپ مدل 5313 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی
  • کوله پشتی لپ تاپ مدل 053 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی
  • کوله پشتی لپ تاپ شیائومی مدل casual day pack
  • کیف لپ تاپ ویوو مدل Minimalist مناسب برای لپ تاپ 16 اینچی
  • کیف لپ تاپ کد CT-06 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی
  • کیف لپ تاپ جی بگ مدل Pocketbag مناسب برای لپ تاپ 13 اینچی

بهترین کوله پشتی برای لپ تاپ

کوله پشتی لپ تاپ مدل 2109 مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ مدل 2109

کوله پشتی لپ تاپ مدل 2109 مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچ، بهترین و جادارترین کوله لپ تاپی است که می‌توانید پیدا کنید. علاوه‌بر محفظه محکم لپ‌تاپ و تبلت که بند محافظ هم دارند، این کوله بزرگ و جادار برای استفاده روزانه و مسافرتی هم مناسب است. پد پشتی و بندهای تنفس‌پذیر ضدتعریق دارد که برای افرادی که به مدت طولانی مجبور به حمل کوله هستند، گزینه فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید.

بخش پشتی کیف یک زیپ دارد که اگر آن را باز کنید حدود ۶ سانت به فضای کیف اضافه می‌شود و حالت مسافرتی می‌گیرد تا وسایل بیشتری را در خود جا دهد. زیپ سرتاسری کیف هم باعث می‌شود کوله مانند چمدان باز شود تا گذاشتن و برداشتن اجسام آسان شود. این کیف به صورتی عمودی و افقی یعنی به شکل کیف دستی و کوله‌ای قابل استفاده است. فضا و زیپ‌های فراوانی برای جا دادن انواع وسایل در خود جا داده است و جنس باکیفیتی دارد. در پشت آن بند اتصال به چمدان و در کنار آن خروجی USB برای اتصال گوشی به پاوربانک به چشم می‌خورد.

با قیمت ۲ میلیون، این کوله می‌تواند بهترین کوله لپ تاپ و همراه شما در کل دوران دانشجویی‌تان باشد.

کوله پشتی لپ تاپ مدل 5258 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ مدل 5258

کوله پشتی لپ تاپ مدل 5258 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی، انتخاب مدرنی برای کسانی است که به استایلشان اهمیت می‌دهند. این کوله پشتی لپ تاپ مدرن زیپ‌ها و محفظه‌های زیادی برای نگهداری انوع وسایل مثل تبلت، گوشی، کتاب، کیف پول، شارژر و تراول ماگ دارد.

در عین زیبایی، از پارچه مرغوب ضد‌آب ساخته شده که در برابر سایش و خراشیدگی، مقاومت بالایی دارد. این ویژگی‌ها علاوه‌بر حفظ زیبایی ظاهری کوله در دراز مدت، می‌تواند از لپ تاپ و سایر وسایل حساس شما محافظت کند. بندها و پد پشتی ضدتعریق این کوله آن را برای حمل طولانی‌مدت روی دوش، مناسب کرده است. در پشت آن بند اتصال به چمدان و در کنار آن خروجی USB برای اتصال گوشی به پاوربانک وجود دارد.

می‌توانید با قیمت ۱ میلیون تومان یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین کوله لپ تاپ بازار را خریداری کنید. کوله پشتی لپ تاپ مدل 5313 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی هم مدل دیگری است که با کمی تفاوت ظاهری ویژگی‌های یکسانی با این مدل دارد.

کوله پشتی لپ تاپ مدل 053 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ مدل 053

اگر رنگ کوله برایتان مهم است و کوله‌پشتی‌هایی با ظاهر مینیمال را می‌پسندید باید کوله پشتی لپ تاپ مدل 053 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی را هم درنظر بگیرید.

این کوله در کنار ظاهر جذاب، طراحی ارگونومیک و سیستم توزیع هوای مناسبی دارد تا در طولانی مدت به شانه‌هایتان فشار وارد نکند. خود کوله با اینکه جادار است و محفظه‌های مختلفی دارد، سبک است و بندهای دوشی آن انعطاف‌پذیر و راحت هستند.

می‌توانید این کوله مینیمال و باکیفیت را در چهار رنگ مشکی، سرمه‌ای، طوسی و قرمز با قیمت ۹۳۰ هزار تومان خریداری کنید.

کوله پشتی لپ تاپ شیائومی مدل casual day pack

کوله پشتی لپ تاپ شیائومی مدل casual day pack

کوله پشتی لپ تاپ شیائومی مدل casual day pack مدل مناسبی برای لپ‌تاپ‌های 12 اینچی است. این کوله پرفروش در رنگ‌های جذاب موجود است اما مقاومت بالایی ندارد؛ پس تنها درصورتی به سراغ آن بروید که نهایت مسافتی که با آن طی می‌کنید از خانه تا ماشینتان باشد.

اگر به‌ندرت مجبور به حمل لپ‌تاپتان با وسایل نقلیه عمومی هستید و به دنبال یک کوله‌ی خوش‌رنگ و جمع‌وجور می‌گردید که هزینه بالایی هم نداشته باشد، کوله پشتی لپ تاپ شیائومی را در نظر داشته باشید.

می‌توانید با قیمت ۲۸۰ هزار تومان این کوله پشتی لپ تاپ شیائومی را سفارش دهید.

بهترین کیف برای لپ تاپ

کیف لپ تاپ ویوو مدل Minimalist مناسب برای لپ تاپ 16 اینچی

کیف لپ تاپ ویوو مدل Minimalist

کیف لپ تاپ ویوو مدل Minimalist یک کیف مینیمال و باکیفیت برای لپ تاپ های 16 اینچی است. جهت جلوگیری از ضربه و آسیب به لپ‌تاپ محفظه قرارگیری با فوم نرم پوشیده شده است. در جلوی کیف هم یک محفظه برای نگهداری وسایلی مثل شارژر و گوشی قرار دارد. جنس پارچه، دسته‌ها و بند دوشیِ قابل تنظیم و جداشونده در این مدل، مرغوب و مقاوم است.

می‌توانید این مدل را با قیمت ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خریداری کنید.

کیف لپ تاپ کد CT-06 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

کیف لپ تاپ کد CT-06

کیف لپ تاپ کد CT-06 بهترین کیف برای لپ تاپ است که می‌توانید با کمترین قیمت تهیه کنید. این کیف پرفروش که به صورت کوله نیز قابل استفاده است در مقابل ویژگی هایی که ارائه می‌دهد، کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی دارد.

برای جلوگیری از آسیب و ضربه به لپ تاپ داخل کیف، محفظه Air-Cell در نظر گرفته شده است. درگاه AUX در کنار کیف برای کسانی که از هندزفری‌های سیمی استفاده می‌کنند، گزینه جذابی است. علاوه‌بر لپ‌تاپ، این کیف سبک، گنجایش نگه‌داری چند کتاب و جزوه را نیز دارد.

می‌توانید این کیف که به‌صورت دستی، دوشی و کوله قابل استفاده است را با قیمت ۴۰۰ هزار تومان تهیه کنید.

کیف لپ تاپ کد 2020 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی از لحاظ زیبایی نسبت به مدل قبلی، جذاب‌تر است. این کیف یک جیب مجزا برای تبلت دارد و در پشت آن بند نگهداری روی چمدان قرار گرفته است. جنس این کیف از برزنت و ضدآب است. می‌توانید بهترین کیف لپ تاپ ارزان‌ قیمت به‌صورت دستی و دوشی را با قیمت ۲۰۰ هزار تومان تهیه کنید.

کیف لپ تاپ جی بگ مدل Pocketbag مناسب برای لپ تاپ 13 اینچی

کیف لپ تاپ جی بگ مدل Pocketbag

جی بگ با ضربه‌گیرهای مقام استفاده‌شده در کیف‌ها، کوله‌ها و کاورهای لپ‌تاپش به عنوان بهترین برند کوله‌ پشتی لپ‌تاپ ایرانی شناخته می‌شود. کیف لپ تاپ جی بگ مدل Pocketbag برای لپ تاپ های 13 اینچی نیز یکی از محصولات باکیفیت و مقاوم این برند است.

Pocketbag یک محفظه اصلی برای نگهداری لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی از قبیل شارژر و ماوس دارد و در قسمت جلو و پشت کیف جیب‌های کوچکی به چشم می‌خورد. می‌توانید این محصول را به‌صورت رودوشی و دستی استفاده کنید. این کیف با قیمت ۳۸۰ هزار تومان قابل تهیه است.

اگر به شیک بودن کیف لپ‌تاپتان اهمیت زیادی می‌دهید، می‌توانید کیف لپ تاپ مدل DB06 را با قیمت ۴۹۰ هزار تومان برای لپ تاپ 13 اینچی خود تهیه کنید. توجه داشته باشید این محصول فاقد ضربه‌گیر است اما داخل آن از آستر نرم ضدخش استفاده شده. DB06 گزینه مناسبی برای کسانی است که نیاز زیادی به حمل لپ تاپ ندارند و بیشتر به دنبال کاوری برای نگه‌داری آن می‌گردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۳۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان