//
کدخبر: ۴۵۰۱۴۳ //

بازگشتِ بانویِ پرحاشیه: بهاره رهنما با سریالی جدید مهمانِ خانه‌ها می‌شود

بهاره رهنما که این روزها با حواشی عشق جدیدش درگیر است، با پخش یک سریال به تلویزیون باز می گردد

بازگشتِ بانویِ پرحاشیه: بهاره رهنما با سریالی جدید مهمانِ خانه‌ها می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

بهاره رهنما 50 ساله یکی از بازیگران جنجالی و پرحاشیه سینمای ایران است که زندگی شخصی پر ماجرایش او را هرازگاهی سر زبانها می اندازد.

ac52d210

بهاره رهنما دختر پروین قائم مقامی است که در سریال های مرد هزار چهره و ساختمان پزشکان ایفای نقش کرده است و دخترش پریا قاسم خانی هم در چند سریال حضور داشته است. بهاره رهنما در کنار بازیگری تجربیات مختلف دیگری از جمله چاپ کتاب و نوشتن شعر هم دارد. بهاره رهنما تجربه دو ازدواج، یکی با پیمان قاسم خانی و دیگری با امیرخسرو عباسی را دارد که هر دو به طلاق منجر شده است.

بعد از انتشار عکس ولنتاین بهاره رهنما و پسر جوانی گمانه زنی ها برای شروع رابطه جدید بهاره رهنما میرفت، اما وی بارها تکذیب کرد. اما با وجود تکذیب ها بهاره رهنما عکس های مختلفی از این عشق جدیدش در دبی منتشر می کند که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

در شرایطی که این خانوم بازیگر پرحاشیه درگیر حواشی و شایعات مختلف درباره ازدواج سوم خود است، بهاره رهنما از امروز ساعت 17، بازپخش سریال «زیرزمین» اثر علیرضا افخمی را از شبکه آی‌فیلم روی آنتن خواهد داشت. زنده‌یاد فتحعلی اویسی و ابوالفضل پورعرب بازیگران اصلی این مجموعه کمدی هستند. «زیرزمین» اولین‌بار رمضان 1385 پخش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان