//
کدخبر: ۴۳۳۳۸ //
آنچه در خندوانه گذشت

بازیگر سینما:در بین همکارانمان یک خانم بازیگر است که خیلی‌ روی اعصابم است

برنامه شب گذشته خندوانه با میزبانی از مهرداد صدیقیان بازیگر به روی آنتن رفت.

بازیگر سینما:در بین همکارانمان یک خانم بازیگر است که خیلی‌ روی اعصابم است
به گزارش فرتاک نیوز،

 شب گذشته برنامه تلویزیونی خندوانه به کارگردانی و اجرای رامبد جوان، میزبان مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون شد و همزمان با روز دختر، گزارشی از انجام قول بهاره رهنما مبنی بر خواندن کتاب برای بیماران سرطانی به نمایش درآمد و این بازیگر تئاتر و سینما از اجرای استنداپ کمدی خود در برنامه خندوانه خبر داد.

جوان در ادامه برنامه از مهرداد صدیقیان بازیگر فیلم سینمایی ماجرای نیمروز برای حضور در استودیو خندوانه دعوت کرد.

صدیقیان از همان ابتدا به فعالیت این روزهایش اشاره کرد و گفت: از نوروز ۹۵ تا بهمن ماه درگیر بازی در فیلم‌های سینمایی بودم و تصمیم دارم این روزها استراحت کنم.

وی افزود: پیشنهادهای پارسال اصلأ برنامه‌ریزی شده نبود و فیلمنامه‌هایی که به دستم رسید نزدیک به سلیقه‌ام بود و کار کردم، البته این امکان دارد که امسال بیکار باشم. هنوز چهار فیلم دارم که اکران نشده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی مدینه با بیان اینکه آرزوی من فراهم کردن آرامش آنهایی است که دوستشان دارم، خطاب به مادر و پدر خود ابراز داشت: پدر و مادر عزیزم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم تا شما در آرامش باشید.

صدیقیان با اشاره به اینکه از ۱۶ سالگی در نمایش‌های مدرسه کار خود را شروع کردم، در خصوص آغاز فعالیت حرفه‌ای خود بیان کرد: با اجرای یک نمایش در مدرسه به گروه اتوبوس شب معرفی شدم و در مسیری که برای تست دادن رفتم، با یک آگهی روزنامه به فیلم سینمایی عصر جمعه معرفی شدم و کار حرفه‌ای خودم را شروع کردم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی سقوط یک فرشته در پاسخ به سوال جوان گفت: در بین همکارانمان یک خانم بازیگر است که خیلی‌ روی اعصابم است و ممکن است شما هم این حس را به وی داشته باشید و در بازیگران شهاب حسینی را خیلی دوست دارم.

صدیقیان عنوان کرد: فوتبالی نیستم اما از بچگی فوتبال خوب بازی می‌کردم و به صورت فطری دوست دارم پرسپولیس ببرد. در واقع علاقه‌ام به فوتبال نبود وگرنه فکر می‌کنم اگر دنبالش می‌رفتم موفق می‌شدم.

وی در ادامه با بیان اینکه تحصیلات دانشگاهی را به خاطر کار کردن در سینما تجربه نکردم، از شروع درس خواندن و کنکور هنر خبر داد.

بازیگر فیلم سینمایی ماجرای نیمروز عنوان کرد: دوست دارم با اصغر فرهادی کار کنم و امیدوارم اگر نقشی مناسب من بود مرا برای بازی دعوت کند.

وی با اشاره به تجربه کردن خطرها اظهار داشت: علاقه زیادی به کارهای خطرناک دارم و به هر کشوری که بروم اول آدرس شهربازی را می‌پرسم و بعد بقیه مناطق گردشگری را بازدید می‌کنم.

صدیقیان در پایان گفتگوی خود با جوان، قول داد تا یک روز به بیمارستان بچه‌های سرطانی برود و با ترفندهایی بچه‌ها را شاد کند.

گفتنی است؛ در پایان برنامه خندوانه، مهران غفوریان پس از عمل جراحی پای خود، برای اجرای استنداپ کمدی به روی صحنه خندوانه آمد و از خاطرات پدر خود بیان کرد.

636367464686579905

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان