//
کدخبر: ۳۵۲۸۹۵ //
شهرزاد کمال زاده

تصویری از شهرزاد کمال زاده در ویلای لاکچری و پر‌ از‌ گل

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سریال گاندو عکسی از خودش را در ویلایی لاکچری و پر از گل منتشر کرد

 تصویری از شهرزاد کمال زاده در ویلای لاکچری و پر‌ از‌ گل
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرزاد کمال زاده در سال 1364 و در تهران متولد شد. شهرزاد کمال زاده فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران می باشد.

شهرزاد کمال زاده

زندگی هنری شهرزاد کمال‌زاده

شهرزاد کمال زاده  با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و در سال ۱۳۸۳ با بازی نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد عالم سینما شد. او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون ایران و بازی در نقش «بهاره» به شهرت رسید.

شهرزاد کمال‌زاده در خانواده ای کم جعیت به دنیا آمد و تنها دارای یک خواهر می باشد. خانواده او در ابتدا با ورودش به عرصه بازیگری مخالف بودند و به تدریج با این حرفه کنار آمدند. در شبکه‌ های مجازی و سایت‌ ها عنوان شده که ایشان متولد همدان می باشد اما خانم بازیگر آن را تکذیب کرده است.

همسر شهرزاد کمال‌زاده

شهرزاد کمال‌زاده در 7 فروردین 1401 خبر ازدواجش را منتشر کرد و حلقه ازدواجش را در لایو اینستاگرامش نشان داد.

در مورد همسر شهرزاد کمال‌زاده شایعات زیادی در صفحات مجازی پخش شده است اما این بازیگر هویت و اسم و بیوگرافی همسرش را فاش نکرد و عکسی نیز از همسر این خانم بازیگر موجود نیست.

شهرزاد کمال زاده

علایق شهرزاد کمال‌زاده

شهرزاد کمال‌زاده به حیوانات بسیار علاقه داشته و حامی حیوانات است. او آرزو دارد که به تمام دنیا سفر کرده و همه دنیا را ببیند.

این بانوی هنرمندعلاقه بسیاری به کمک کردن به دیگران دارد و سعی می کند فرد مفیدی برای دیگران باشد. خانم کمالزاده به فوتبال و والیبال هم علاقمند است و عضو تیم فوتبال و والیبال هنرمندان ایران می باشد.

شهرزاد کمال زاده

موسیقی سنتی یکی دیگر از علاقه مندی های شهرزاد کمال‌زاده است اما پاپ را هم می پسندد و در این میان صدای حامد همایون را دوست دارد. او در یکی از کلیپ ها و موزیک ویدیوهای حامد همایون به نام پرسه نقش آفرینی کرده بود که در آذر سال 97 پخش شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۸۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان