//
کدخبر: ۴۳۹۲۴۷ //

دستگیری کلاهبردار ۱۲۰ میلیاردی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با وعده‌های واهی مبنی بر سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۱۲۰ میلیاردی در سیستان و بلوچستان
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار دوستعلی جلیلیان اظهار  داشت: در پی مراجعه چندین نفر از شهروندان به پلیس آگاهی استان و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از آنها، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال باختگان مشخص شد که فردی با هویت معلوم با شیوه و شگردهای خاص کلاهبرداری و وعده های واهی مبنی بر سرمایه گذاری در کشورهای خارجی در زمینه چاپ دلار و یورو از قربانیان کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: متهم با جمع آوری مبالغی کلان از شهروندان حدود 120میلیارد ریال از استان متواری گردید که کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و رصد تخصصی در نهایت متهم مورد نظر را به محض مراجعه به استان شناسایی و طی یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ارسال پرونده به دادسرای مربوطه به شهروندان توصیه کرد: اعتماد بی جا سرآغاز بسیاری از جرایم است لذا با رعایت توصیه های و هشدارهای پلیس پیشگیری آگاهانه ای از وقوع جرایم داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان