//
کدخبر: ۴۳۵۲۰۲ //

۱۰ نفر در حوادث رانندگی خوزستان مصدوم شدند

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن ۱۰ نفر در ۲ حادثه رانندگی در جاده‌های استان خوزستان خبر داد.

۱۰ نفر در حوادث رانندگی خوزستان مصدوم شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهنگ کره‌بندی رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید در ساعت ۱۶ امروز، پنج‌شنبه ۹ آذرماه به مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان اطلاع‌رسانی شد.

 وی محل این حادثه رانندگی را محور اهواز -آبادان (جاده شیرین شهر) اعلام کرد و گفت: نیرو‌های امدادی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به‌وسیله ۲ دستگاه آمبولانس به محل یادشده اعزام شدند.

 رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مصدوم شدن ۶ نفر در این تصادف، اضافه کرد: ۳ مصدوم شامل؛ ۲ مرد ۳۱ و ۳۹ ساله و یک زن ۳۵ ساله به‌وسیله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان‌های گلستان اهواز و سینا در شهرستان کارون و ۳ نفر به وسیله خودروی شخصی منتقل شدند.

 وی به حادثه‌ای دیگر در محور کوت، سوسنگرد، روستای مرئی در ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه امروز اشاره کرد و افزود: در این سانحه ۲ دستگاه سواری پراید و سمند سورن باهم برخورد کردند.

 کره‌بندی بیان کرد: در این سانحه رانندگی ۴ نفر شامل؛ ۳ مرد ۳۹، ۷ و ۵۴ ساله و یک خانم ۹ ساله مصدوم و به وسیله ۲ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۲۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان