//
کدخبر: ۴۱۳۴۴۸ //

سارق حرفه ای خودرو دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی مسروقه خبر داد.

سارق حرفه ای خودرو دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد گودرزی اظهار کرد: تیر ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب در محدوده خیابان انقلاب تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی کوییک مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، خودروی کوئیک چندی قبل به سرقت رفته و راننده آن سارق حرفه‌ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرهنگ گودرزی گفت: سرنشینان خودروی کوئیک پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشدار مأموران بی‌توجهی کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: مأموران در نخستین‌گام با اعلام مشخصات خودرو متهم و در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری سارق ۴۷ ساله شدند.

سرهنگ محمد گودرزی با بیان اینکه از عقب خودروی کوئیک آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پراید و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کردند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مأموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و دستگیری سایر همدستانش و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۴۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان