//
کدخبر: ۱۰۵۱۲۱ //

سوختن غذا آتش نشانان را به طبقه سوم کشاند

سه نفر از ساکنان یک ساختمان مسکونی در شهرری به علت سوختن غذا روی اجاق‌گاز و آتش‌سوزی در آشپزخانه دچار دودگرفتگی شدند.

سوختن غذا آتش نشانان را به طبقه سوم کشاند
به گزارش فرتاک نیوز،

 در ساعت 19 روز گذشته ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرری از آتش‌نشانی تهران درخواست کمک فوری کردند تا چند سالمند را از دودگرفتگی نجات دهند.

 ستاد فرماندهی این سازمان بی‌درنگ نیروهای عملیات ایستگاه‌های 14 و 90 به همراه خودروی نردبان‌دار و خودروهای آتش‌نشانی ویژه حمل تشک نجات و دستگاه تنفسی را به محل حادثه واقع در شهرری، بزرگراه شهیدکریمی، خیابان شهدای مظلوم روانه کرد ند اما در ادامه معلوم شد که یک دیگ غذا آتش گرفته و دود تولید کرده است.

به گفته محسن شمسایی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، یکی از واحدهای مسکونی درطبقه سوم یک ساختمان مسکونی پنج طبقه از قسمت آشپزخانه دچار آتش‌سوزی شد که هنگام رسیدن آتش‌نشانان دود بسیار زیادی از پنجره‌های آن خارج می‌شد. آتش‌نشانان بلافاصله با مجهز شدن به دستگاه تنفسی و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی مشغول خاموش کردن شعله‌های آتش شده و در بین مسیر لوله‌کشی در راه پله‌های ساختمان با سه مصدوم مواجه شدند.

وی ادامه داد: مصدومان که مردی شصت ساله و دو زن 55 و 60 ساله بودند به حالت نیمه هوشیار در راهروهای طبقات افتاده بودند که نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله آنان را از داخل ساختمان خارج کرده و به تیم پزشکی اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی درباره علت بروز این حادثه گفت: بررسی‌های اولیه درمحل حادثه نشان داد که دودهای انتشاریافته در تمامی طبقات این ساختمان مسکونی ناشی از سوختن غذا بر روی اجاق‌گاز باشد که منجر به دودگرفتگی سه نفر از ساکنان هم شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۱۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان