//
کدخبر: ۴۴۷۹۶۷ //

حضور در پای صندوق‌های رأی یک تکلیف ملی است

استاندار ایلام با بیان اینکه دستاوردهای نظام در همه‌ حوزه‌ها بیان شود، گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی یک تکلیف ملی است

حضور در پای صندوق‌های رأی یک تکلیف ملی است
به گزارش فرتاک نیوز،حسن بهرام‌نیا امروز در همایش «نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی» با بیان اینکه باید قدردان این نظام باشیم، اظهار داشت: این نظام یک نظام الهی است.

وی با بیان این‌که روحانیون پرچمدار دین اسلام هستند، افزود: همه باید در کنار روحانیون و دوست‌داران نظام بیان‌گر دستاوردهای نظام در همه‌ حوزه‌ها و زمینه‌ها باشیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه 45 سال از عمر این نظام می‌گذرد، گفت: هر سال مردم شاهد ارتقا جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان هستند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در حال حاضر جزو 5 کشور هسته‌ای، 10 کشور پرتاب کننده‌ ماهواره به فضا و جزو 6 کشوری در دنیا است که موجود زنده را به فضا پرتاب کرده است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه حضرت امام‌خمینی(ره) با همه وجود خود موجب به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی شد، گفت: قبل از وقوع انقلاب اسلامی، مستشاران نظامی که در این کشور خیمه زده بودند، از بیت‌المال مسلمین بهره می‌برند و در آن زمان مستشاران حقوق‌های هنگفت دریافت می‌کردند.

استاندار ایلام اضافه کرد: علی‌رغم بیش از دو دهه تحریم‌های ناجوانمردانه جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، اما روز به روز در حال پیشرفت و ارتقا هستیم و کسانی که دستاوردهای نظام را نفی کنند نیروهای پیاده نظام هستند.

بهرام‌نیا با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای امیدآفرینی در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر روایت‌گر دستاوردها نباشیم دشمنان دستاوردها را تحریف می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات، گفت: با وجود همه مشکلات و نارسایی‌ها، حضور در پای صندوق‌های رأی یک تکلیف ملی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان