//
کدخبر: ۴۴۶۰۹۳ //
دادستان چرداول:

با تخلفات انتخاباتی برخورد قاطع می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب چرداول گفت: با کسانی که مرتکب تخلف انتخاباتی شوند برخورد قاطع می شود‌

با تخلفات انتخاباتی برخورد قاطع می‌شود

دکتر محمد سهراب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک نیوز در ایلام، اظهار داشت: بر اساس قانون انتخابات٬ رصد فضای تبلیغاتی و اظهار نظر افراد مرتبط با انتخابات و به ویژه نامزدهای احتمالی٬ از وظایف دستگاه قضایی است که به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی افزود: توهین٬ افترا٬ نشر اکاذیب از جمله مصادیق تخلفات انتخاباتی هستند که به ویژه در فضای مجازی به صورت کامل بررسی و رصد می‌شوند.

دادستان چرداول، گفت: محتوای مجرمانه در هر نوع تبلیغات انتخاباتی غیرقابل پذیرش است و مجازات‌های خاص خود را دارد. تهدید و نشر اکاذیب با قصد تشویش اذهان عمومی از مواردی است که هیچ تعارفی با آن نداریم و تعقیب کیفری صادر خواهد شد.

دادستان چرداول با بیان اینکه تبلیغات زودتر از موعد یکی از موضوعات و تخلفاتی است که نامزدها و حامیان آنها باید مورد نظر داشته باشند، گفت: خرید و فروش آرای انتخاباتی از دیگر مواردی است که امکان دارد رخ دهد و با این دست تخلفات به صورت جدی برخورد می‌شود.

دکترسهراب زاده با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در شهرستان چرداول بیان کرد: یکی از موارد عملکرد این ستاد، تذکر مسائل و تخلفات انتخاباتی برای رعایت نامزدها و حامیان آنها است.

سهراب زاده ادامه داد: دادستان به عنوان مدعی‌العموم در این زمینه ورود کرده و با متخلفان برخورد قاطعی انجام می‌شود. این برخورد در راستای آرام کردن فضای انتخابات و کمک به مردم برای انتخابی خوب و مفید انجام می‌شود. امیدواریم دست‌اندرکاران انتخابات به این موضوع توجه ویژ‌ه داشته باشند.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان