//
کدخبر: ۴۴۳۶۶۸ //

برگزاری ۱۵۰برنامه فرهنگی و اجتماعی طی دهه فجر در شهرستان چرداول

فرماندار چرداول در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر گفت: به مناسبت دهه فجر و فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بیش از ۱۵۰ برنامه در مناطق مختلف شهرستان چرداول برگزار می‌شود

برگزاری ۱۵۰برنامه فرهنگی و اجتماعی طی دهه فجر در شهرستان چرداول

به گزارش‌فرتاک‌نیوز، علی محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در شهرستان چرداول، اظهار کرد: جشن بزرگ انقلاب همزمان با دهه فجر در شهرسرابله وسایر نقاط چرداول برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این جشن در حال انجام است.

وی افزود: انتظار می‌رود برنامه‌های دهه فجر امسال  با رویکرد و خلاقیت جدید برگزار شود تا تأثیرگذاری خود را نشان دهد.

فرماندار چرداول برگزاری نمایشگاه و یادواره‌های شهداء، تجلیل از خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فعالیت‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان عنوان کرد و گفت: غبار روبی مزار شهداء هم در دهه فجر انجام می‌شود.

محمدی تصریح کرد: انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل امروزی به ویژه  نوجوانان و جوانان هم رویکرد اساسی است و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: فضا و سیمای شهر هم با محوریت دهه فجر آذین‌بندی و چراغانی می‌شود و در روستاها و مدارس هم برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان