//
کدخبر: ۴۴۲۸۰۸ //

هیت شنای ایلام به جای استخر‌داری، تیم‌داری کند

استان ایلام باداشتن استعدادهای ورزشی در رشته شنا الخصوص در شهرستانها می تواند از قطب‌های شنای کشور باشد اما به دلیل عدم برنامه ریزی اصولی برای توسعه این رشته و همچنین خصوصی شدن فعالیت استخر ها وکسب درآمد وسودمالی درحقیقت این رشته درایلام بسیار کم‌رنگ شده وامروزه به حاشیه رفتن این رشته برهمگان آشکارشده است.

هیت شنای ایلام به جای استخر‌داری، تیم‌داری کند

به گزارش فرتاک نیوز،متاسفانه فعالیت استخرها در اختیار کسانی هست که فقط به درآمد زای وسود آوری فکرمی کنند تا تیم داری وتربیت ورزشکار وبرگزاری مسابقات ورزشی، که همین موضوع باعث گردیده که رشته شنا درایلام فعالیت آنچنانی نداشته باشد واین بی توجهی باعث پس رفت این رشته گردیده است.

ازمهمترین مشکلات دیگر استخر ها ی سطح استان  گرانی بلیط، استاندارنبودن،عدم نظارت بهداشتی وعدم نظارت بر نحوه تمرینات وفعالیت این رشته ورزشی می باشد و همین بی برنامگی و نبود مدیریت صحیح توسط هیات شنای استان مشکلاتی برای این رشته ورزشی بوجود آورده است که علاوه بر منزوی شدن ورزشکاران وعلاقمندان به این رشته باعث پس رفت ونداشتن تیم های ورزشی قوی ومطر  شنا دراستان گردیده است.

امیداوریم کسانی مسولیت هیت های ورزشی را بدست می گیرند بدنبال رزومه ونام ونشان نباشند ،زیرای نتیجه اش این است که امروز در هیت شنای استان می بینیم وبهتر است کار رابه کاردان بسپارند ودر همان حوزه مشاور فعالیت نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان