//
کدخبر: ۴۴۲۰۸۵ //

دیدار اعضای ستاد رونمایی از کتاب دیوان زنده یاد حیاتقلی رامیار با فرماندار چرداول

اعضای ستاد رونمایی از کتاب دیوان زنده یاد "حیاتقلی رامیار" با فرماندار دیدار و به بحث و تبادل نظر در خصوص مراسم رونمایی از این اثر و همچنین طرح‌ریزی مقدماتی همایش نکو داشت این شاعر ارزنده پرداختند.

دیدار اعضای ستاد رونمایی از کتاب دیوان زنده یاد حیاتقلی رامیار با فرماندار چرداول

 

به گزارش فرتاک نیوز، در این جلسه ابتدا محمد رستمی فعال فرهنگی  به تشریح نقش شاعران و نویسندگان  در تعالی فرهنگی پرداخت.

وی دراین جلسه خواستار مساعدت فرماندار شهرستان در برگزاری همایش بررسی اندیشه و شعر شاعر توانای اهل شهرستان چرداول شد .

در ادامه علیرضا خانی مؤلف، مصحح و گردآورنده دیوان اشعار زنده یاد حیاتقلی رامیار به سه جنبه مضمون و محتوا، تنوع شعری از حماسه‌سرایی تا اشعار آیینی و عرفانی و اشعار تعلیمی و قالب شعری و نیز در اوج بودن زیبا شناختی آن اشاره کرد و ابیاتی از شعر ایشان را قرائت کرد.
 
در ادامه این نشست علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول، رامیار را شاعری مناجات سرا، قرآن‌پژوه و شخصیتی فرهنگی و اجتماعی دانست که باید همه ابعاد شخصیت و شعر او در قالب همایش و سایر فعالیت‌های فرهنگی به جامعه معرفی شود.
وی سیره مقام معظم رهبری را در اهمیت دادن به شعر و شاعران برای همه مسئولان درس‌آموز دانست و اعلام کرد با تمام توان از اجرای برنامه‌های فرهنگی حمایت خواهد کرد.
 
در پایان کتاب دیوان اشعار زنده یاد حیاتقلی رامیار توسط علیرضا خانی و خانواده محترم  رامیار که خود ادامه‌دهنده راه فرهنگی ایشان هستند، به  فرماندار فرهنگ دوست شهرستان چرداول اهدا شد.

 

IMG_20240115_235559_885.IMG_20240115_235606_895

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان