//
کدخبر: ۵۶۴۰۹ //

هیئت تجاری کره جنوبی از شهرک آب معدنی کوهرنگ بازدید کرد

یک هیئت تجاری از کره جنوبی به منظور بررسی شرایط سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری از شهرک تخصصی بسته‌بندی آب معدنی کوهرنگ بازدید کرد.

 هیئت تجاری کره جنوبی از شهرک آب معدنی کوهرنگ بازدید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

، عصر امروز یک هیئت تجاری از کره جنوبی به منظور بررسی شرایط سرمایه‌گذاری در استان چهارمحال و بختیاری از شهرک تخصصی بسته‌بندی آب معدنی کوهرنگ بازدید کردند.

علیرضا شفیع‌زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در حاشیه این بازدید در گفت و وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: سرمایه‌گذاران کره جنوبی در این بازدید ضمن بررسی زیرساخت‌های شهرک تخصصی بسته‌بندی آب معدنی کوهرنگ از نزدیک با وضعیت اقلیمی و بافت فرهنگی این منطقه توریستی کشور آشنا شدند.

وی افزود: پیش از این بازدید هیئت کره‌ای با برخی مدیران اقتصادی این استان پیرامون روش‌های سرمایه‌گذاری و همچنین شیوه‌های تعامل با دستگاه‌های ذیربط در استان گفت و گو و تبادل نظر کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شهرک تخصصی بسته بندی آب معدنی کوهرنگ با مساحت 93 هکتار در 2 فاز عملیاتی در شهرستان کوهرنگ استقرار دارد که در فاز نخست کلیه زیرساخت‌ها اعم از برق، گاز، تلفن، آب و مخابرات فراهم است.

وی گفت: شهرک تخصصی بسته‌بندی آب معدنی کوهرنگ در فاصله 90 کیلومتری از مرکز استان قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان