//
کدخبر: ۴۵۵۷۹۷ //
استاندار کرمانشاه در شورای اداری تاکید کرد؛

لزوم ایجاد تراز مشخص برای سبک پوششی مدیران و کارکنان دولتی/بکارگیری مسئول دفتر جنس مخالف در دفاتر مدیران استانی ممنوع است

استاندار کرمانشاه در شورای اداری گفت: ایجاد تراز مشخص برای سبک پوششی مدیران و کارکنان دولتی لازم است و بکارگیری مسئول دفتر جنس مخالف در دفاتر مدیران استانی ممنوع است

 لزوم ایجاد تراز مشخص برای سبک پوششی مدیران و کارکنان دولتی/بکارگیری مسئول دفتر جنس مخالف در دفاتر مدیران استانی ممنوع است
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان که عصر امروز( پنجم اردیبهشت) با حضور مدیران  دستگاه‌های دولتی استان برگزار شد با اشاره به موضوع انتخابات اظهار کرد: آنچه در دور اول انتخابات اتفاق افتاد به عنوان کاری با هماهنگی تمامی سازمان‌های دولتی ثبت شد و برای بسته شدن پرونده دور دوم انتخابات در استان نیز باید این هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی با جدیت و قدرت باید شکل بگیرد.

 ملاقات‌های مردمی مدیران تعامل با مردم را پر رنگ‌تر می‌کند

 محمدطیب صحرایی افزود: در راستای تحقق شعار سال و‌منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری باید حضور مردم در عرصه‌های مختلف پررنگ‌تر شود که زمینه احقاق این موضوع ملاقات‌های مردمی با مدیران استانی و استفاده از ظرفیت نماز عبادی سیاسی جمعه برای ایجاد تعامل بیشتر با مردم است.

 لزوم به روزرسانی و جمع‌بندی مصوبات سفر رهبر و رئیس‌جمهور توسط دستگاه‌های دولتی استان

 به گفته استاندار کرمانشاه ادارات و سازمان‌های دولتی باید مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور را به روز‌رسانی و جمع‌بندی نمایند تا در دور دوم سفر آیت‌‌الله رئیسی به استان پیگیری شود.

 شورای فرهنگ عمومی، شورایی مهم و اثرگذار در استان است

وی در ادامه اشاره‌ای به برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان داشت و گفت: در این شورا به عنوان شورایی مهم و اثرگذار مصوباتی شکل گرفته که در این جلسه مطرح می‌شود و توقع پیگیری و اجرای آن را از سوی مدیران استانی داریم.

  مدیران و خانواده آنان باید الگوی مردم در حوزه حجاب و عفاف باشند

 صحرایی به نقش الگویی مدیران در دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه حجاب و عفاف در آرمان‌‌های انقلاب و قانون اساسی کشور جایگاه مشخصی دارد سزاوار نیست خانواده‌های مدیران در جمهوری اسلامی به صنف اسلامی افتخار نمایند اما ارزش‌های اسلامی در خانواده‌های آنها رعایت نشود و در این راستا با رعایت این اصول خانواده‌هایشان را الگو جامعه قرار دهند.

 لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی و تبلیغی برای ارتقا سطح اعتقادی و فکری کارکنان دستگاه‌های دولتی

استاندار کرمانشاه از جمله اقدامات عملیاتی در حوزه حجاب و عفاف در ادارات دولتی استان کرمانشاه را همفکری و هماهنگی مدیران استانی به عنوان بدنه مدیریتی استان در کنار نیروی انتظامی، انجام اقدامات اصلی و اولویت‌دار در راستای حفظ عفاف و حجاب در جامعه، هماهنگی برای برگزاری دوره‌های آموزشی و تبلیغی برای ارتقا سطح اعتقادی و فکری کارکنان به شرطی که خدمت به مردم تعطیل نشود عنوان کرد.

بکارگیری مسئول دفتر جنس مخالف در دفاتر مدیران استانی ممنوع است/ اجرای چینش اداری و تفکیک اتاق‌های بانوان از آقایان طی دو هفته آینده

وی همچنین بکارگیری و چینش همکاران اداری و تفکیک اتاق‌های بانوان از آقایان و عدم بکارگیری منشی و مسئول‌دفتر، خانم در دفاتر مدیران آقا، و بالعکس را از جمله اقدامات دیگر عملیاتی در حوزه عفاف و حجاب اعلام کرد و‌گفت:  ظرف دو هفته آینده(۲۰ اردیبهشت)این چینش اداری باید در ادارات دولتی استان محقق شود.

ایجاد تراز مشخص برای سبک پوششی مدیران و کارکنان دولتی

   به گفته استاندار کرمانشاه ایجاد تراز مشخص برای سبک پوششی مدیران و کارکنان دولتی یکی دیگر از اقدامات عملیاتی در حوزه عفاف و حجاب است.

 لزوم همکاری دستگاههای حوزه فرهنگی در راستای حفظ حجاب و عفاف

وی بر همکاری و نقش مدیران، کارکنان دولتی و اصناف در این طرح تاکید کرد و گفت:بیش از ۳۰ دستگاه مرتبط با حوزه فرهنگ در استان حضور دارند که در کنار نیروی انتظامی و ستادها و شوراهای استانی می‌تواند تعامل خوبی در راستای حفظ عفاف و حجاب و بهتر شدن فضای جامعه داشته باشند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۷۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان