//
کدخبر: ۴۴۸۶۵۹ //
فرماندار میاندوآب:

علی احمدی منتخب مردم میاندوآب، باروق و چهاربرج مجلس دوازدهم شد

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: علی احمدی با کسب ۳۳ هزار و ۴۴۶ رای، منتخب مردم شهرهای میاندوآب باروق و چهاربرج در مجلس دوازدهم شد.

علی احمدی منتخب مردم میاندوآب، باروق و چهاربرج مجلس دوازدهم شد

محمدرضا رضایی افزود: از مجموع ۹۶ هزار و ۷۲۹ آرای این حوزه انتخابیه بعد از علی احمدی، جهانبخش محبی نیا با ۲۶ هزار و ۶۱۳ رأی، حسین فرج زاده ۱۷ هزار و ۹۵۹ رأی، معصومه خلیل زاده ۶ هزار و ۶۹۰ رأی و فریدون فائضی‌نیا ۲ هزار و ۶۲۷ رأی بیشترین رأی را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در این حوزه انتخابیه محراب محمدی با یک هزار و ۶۲۳ رأی، صادق حسن نیاد با یک هزار و ۵۴۱ رأی، جمشید داس زرین با یک هزار و ۳۴۰ را، صفر آقایی با یک هزار و ۲۷۸ رأی، علیرضا اسماعیلی با ۸۳۷ رأی، حسین جعفری با ۷۳۱ رأی، عبادالله اسماعیل پور با ۵۵۶ رأی، زینب جوانشیهر با ۵۰۱ رأی، رحمان نعمتی با ۲۴۶ رأی، عزیز شکریان با ۲۱۴ را، توحید عزیزی با ۱۳۹، مصطفی عباسی با ۱۳۱ رأی، علی نوروزی با ۸۸ رأی، فردین تارویردی با ۷۱ رأی، ایرج عباس زادیه با ۴۰ رأی، وحید پورقنبر با ۳۲ رأی و مهدی نجف زاده با ۲۶ رأی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: ۳۴ داوطلب نهایی پس از بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تأیید صلاحیت نهایی شده بودند اما ۱۲ نفر از آنان انصراف و از گرودنه رقابت خارج شدند.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه ۱۸۹ شعبه اخذ رأی تعیین شده که از این تعداد ۸۹ شعبه مربوط به میاندوآب و مابقی در شهرهای چهاربرق و باروق استقرار پیدا کردند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان