//
کدخبر: ۴۴۶۸۱۹ //
طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای؛

بیماران سرطانی کرمانشاه در بیمارستان برکت تهران رایگان درمان می‌شوند

با امضای تفاهم‌نامه استانداری، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و دانشگاه علوم پزشکی بیماران سرطانی کرمانشاه در بیمارستان برکت تهران رایگان درمان می‌شوند

 بیماران سرطانی کرمانشاه در بیمارستان برکت تهران رایگان درمان می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

تفاهم نامه همکاری مشترک استانداری کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان برکت با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان امضا شد تا بخشی از بیماران سرطانی استان به صورت رایگان درمان شوند.

دکتر محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه اظهار کرد: انجام برنامه‌های محرومیت زدایی و توجه به بیماران به ویژه بیماران دارای مشکلات مالی باید در اولویت قرار گیرد، بیماران سرطانی نیازمند در این طرح مورد توجه قرار خواهند گرفت و انعقاد این تفاهم‌نامه بسیار ارزشمند است و این نشست یک جلسه پربار و معنوی برای خدمت رسانی و دستیابی به اهدف مشترک برای این بیماران می باشد.

  دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت:در حال حاضر حدود ۱۵ هزار نفر بیمار سرطانی در استان وجود دارد که تحت درمان هستند.

 وی افزود: بیش از ۹۵ درصد درمان این بیماران در استان کرمانشاه انجام می شود و با راه اندازی بیمارستان بهارستان تمام درمان‌های این بیماران به صورت رایگان قابل انجام است.

 محمدی تصریح کرد: متاسفانه سرطان یک بیماری پر هزینه است و هزینه‌های بسیاری را به دولت و خانواده ها تحمیل می کند به همین دلیل با تلاش های صورت گرفته توسط بنیاد برکت حضرت امام (ره) و راه اندازی بیمارستان برکت در تهران  اقدامات بسیار خوبی در راستای ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به بیماران سرطانی صورت گرفته است و بیماران در این بیمارستان با تجهیزات بسیار پیشرفته تحت درمان قرار می‌گیرند.

 به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با انعقاد این‌تفاهم نامه تعداد ۷۰ بیمار سرطانی دهک‌های یک تا ۵ که تا کنون درمانی را نداشته‌اند به صورت رایگان در بیمارستان برکت تحت درمان قرار می گیرند.

 وی خاطر‌نشان کرد: هماهنگی های لازم جهت شناسایی و اعزام بیماران سرطانی به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان برکت صورت خواهد گرفت.

 در ادامه میثم کلهر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه نیز گفت: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته و مطابق این تفاهم نامه ۷۰ نفر از بیماران سرطانی استان به صورت رایگان اعم از امکانات اقامتی، درمان، هزینه بیمارستان و تغذیه (خود بیمار و یک نفر همراه) مداوا خواهند شد. 

 وی افزود: بیماران که محروم از امکان درمان هستند در این طرح اولویت دارند و با تشخیص و شناسایی دانشگاه علوم پزشکی به این بیمارستان برای مداوا اعزام می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۸۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان