//
کدخبر: ۴۳۹۳۴۷ //
معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه:

شاه‌کلید حل مشکلات استان حضور در انتخابات است/ حمایت دستگاه‌های دولتی از رسانه‌های فاقد‌مجوز تخلف است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: شاه‌کلید حل مشکلات استان حضور در انتخابات است

شاه‌کلید حل مشکلات استان حضور در انتخابات است/ حمایت  دستگاه‌های دولتی از رسانه‌های فاقد‌مجوز تخلف است
به گزارش فرتاک نیوز،
"علی شعبانی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که عصر امروز( ۵دی) برگزار شد اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخابات باید به سه اصل امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات مدنظر قرار گیرد.

وی‌افزود:اگر مردم از مسئولین گله‌مند هستند باید حضورشان در انتخابات پررنگ‌تر باشد و اگر جامعه خوب و کرمانشاهی پیشرفته و آباد می‌خواهیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

شعبانی شاه‌کلید حل مشکلات کرمانشاه را حضور در انتخابات عنوان کرد و بیان داشت: بخش عمده‌ای از مطالبه‌گری‌ها در مجلس قابل‌حل است، پس باید با انتخاب افراد اصلح و با رای حداکثری افرادی با قدرت را به مجلس شورای اسلامی روانه کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: خطی‌مشی ما در انتخابات حمایت از جناح و گروه خاصی نیست و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی آگاهانه و با مشارکت موثر و بالا رقم بخورد.
به گفته شعبانی آلوده کردن فضای سالم جامعه و هر موضوعی را به انتخابات گره‌زدن کار سختی نیست باید تلاش کنیم در منعکس کردن ‌موضوعات تک بعدی عمل نکنیم.
وی با توجه به لزوم اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه انتخابات نیز گفت: در قانون انتخابات اصلاحاتی انجام شده و شفاف‌سازی حساب‌های مالی کاندیداها نیز مد‌نظر قرار گرفته است، این موضوعات باید به مردم اعلام شود تا به فرایند انتخابات اعتماد کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تنها راه مسالمت‌آمیز برای رسیدن به قدرت و حل مسائل را انتخابات دانست و افزود: با اطلاع رسانی به مردم باید نقش تعیین کننده و انتخاب کننده آنها را یادآوری کرد.

وی در ادامه اشاره‌‌ای هم به وضعیت رسانه‌های استان داشت و گفت: حمایت از رسانه‌ها و توجه به حق قانونی آنها وظیفه دستگاه‌های متولی است و اگر حقی از آنها ضایع می‌گردد باید به دستگاه قضائی گزارش شود.

این مقام مسئول یادآور شد: ما در کنار نظارت باید از رسانه‌ها حمایت کنیم.

شعبانی استفاده ادارات و ارگان‌های دولتی و حمایت آنها از رسانه‌های بدون مجوز (فیک‌نیوز) را تخلف دانست و افزود: باید با مدیرانی که از رسانه‌های فاقد‌مجوز حمایت و آنها را گاها به عنوان مشاوره رسانه‌ای خود انتخاب می‌کنند برخورد نماییم و نگذاریم حق قانونی رسانه‌های مجوز‌دار و پرتلاش ضایع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پایان از راه‌اندازی دفتر فضای مجازی در استان طی ماه جاری خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد با هماهنگی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه‌ها و کانال‌های فاقد مجوز را شناسایی و با آنها برخورد نماییم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی
 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۳۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان