//
کدخبر: ۴۳۸۱۵۳ //
معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه:

حلقه مفقوده حل مشکلات در حوزه‌های مختلف گفتگو است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پنجمین مرحله مسابقات استانی مناظره دانشجویی گفت: حلقه مفقوده حل مشکلات در حوزه‌های مختلف گفتگو است


حلقه مفقوده حل مشکلات در حوزه‌های مختلف گفتگو است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی استان که عصر امروز (۲۷ آذرماه) در جهاد‌دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: حلقه مفقوده کشور برای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف گفتگو است.
وی افزود: کشور نیازمند گفتگوست و آورده‌ها و داشته‌ها را باید به گفتگو گذاشت.

1_8489041479
شعبانی با اشاره به اینکه دانشجو کنشگر اصلی جامعه و از قشری است که می‌تواند نسبت به مسائل در حوزه‌های مختلف موضع‌گیری نماید یا آنها را حل کند گفت: برگزاری مسابقات مناظره باید برای دانش‌آموزان سطح پایه انجام گیرد.
وی تصریح کرد: مهارت گفتگو، مقابله و مواجهه با انتقاد را باید قبل از دوران دانشجویی بدست آورد. در حال حاضر کودکان دوره ابتدایی بسیار سیاسی هستند، موضع‌گیری مشخص و استدلال‌های قوی دارند و اگربا استدلال با آنها صحبت نشود هیچ چیزی را نمی‌پذیرند، پس نیازمند گفتگو در این فضا هستیم.
به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز به آموختن مهارت‌های گفتگو در استان نیازمندیم‌ باید بتوانیم ضرورت آموختن، مهارت‌مناظره و‌گفتگو را افزایش دهیم.
وی عنوان کرد: شاید دانش‌آموزان و افراد پایه، مناظره را یاد نگیرند اما گفتگو را یاد خواهند گرفت و با این روش می‌توان از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات جامعه که به دلیل گفتگو‌های نا‌مناسب بوجود می‌آید جلوگیری کرد.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان