//
کدخبر: ۴۳۲۰۰۱ //
درخواست نماینده اورامانات از استاندار کرمانشاه:

سخت‌گیری برای فعالیت کول‌بران تا زمان ابلاغ قانون ساماندهی کاهش یابد

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از استاندار کرمانشاه درخواست کرد؛ سخت‌گیری برای فعالیت کول‌بران تا زمان ابلاغ قانون ساماندهی کاهش یابد.

سخت‌گیری برای فعالیت کول‌بران تا زمان ابلاغ قانون ساماندهی کاهش یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

آرش لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، در آیین گازرسانی به ۲۱ روستا و شش واحد صنعتی شهرستان جوانرود که امروز(۲۰ آبان) با حضور استاندار و مسئولین استانی انجام گرفت اظهار داشت: گازرسانی به ۲۱ روستا و شش واحد صنعتی شهرستان جوانرود با اعتبار بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان اتفاقی بزرگی بود که با زحمات شرکت گاز رقم خورد.

وی اعتبار صرف شده در حوزه گازرسانی طی چهارسال گذشته در حوزه اورامانات را ۱۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:شاخص‌های کشوری گاز‌رسانی در منطقه اورامانات بهبود یافته و در حال حاضر میانگین گاز‌رسانی در این حوزه از متوسط کشور بیشتر است.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی شاخص‌های دیگر خدمات‌رسانی در حوزه اورامانات طی چهار سال گذشته را مطلوب دانست و گفت: در حوزه آبرسانی علیرغم کاستی‌ها کارهای خوبی انجام گرفته و در حوزه راهداری،‌بهداشت و درمان نیز شاهد جهش خدمات رسانی در حوزه اورامانات هستیم.

لهونی با اشاره به اینکه اورامانات درحوزه اشتغال نیازمند خدمات بیشتری است نیز گفت: هرچند اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده اما هنوز راضی کننده نیست که امیدواریم با تشکیل کارگروهی‌ویژه این موضوع با جدیت پیگیری شود.

وی اشاره‌ای هم به پتانسیل‌های موجود در حوزه گردشگری در شهرستان جوانرود داشت و گفت: بازارچه شهرستان جوانرود نیازمند توجه و حمایت بیشتری در زمینه توسعه زیرساخت‌ها از سوی دولت است.

لهونی از نگاه ویژه دولت به موضوع کول‌بری خبر داد و افزود: مهمترین ظرفیت در حوزه اورامانات استفاده از مرز‌ها است و امیدواریم قانون ساماندهی کول‌بری ظرف یک تا دو ماه آینده ابلاغ شود و مشکل کول‌بری در این منطقه مرتفع شود.

وی در پایان کاهش سخت‌گیری‌ها در برخی از معابر برای ادامه فعالیت کول‌بران تا زمان ابلاغ قانون ساماندهی کول‌بران را از استاندار کرمانشاه خواستار شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان