//
کدخبر: ۴۰۷۷۲۹ //
با پیگیری فرتاک نیوز انجام گرفت؛

به زودی آب مورد نیاز شرکت "هزار دشت سینا" تامین خواهد شد

با پیگیری فرتاک‌نیوز و در بازدید استاندار کرمانشاه از شرکت هزار دشت سینا شهرستان صحنه مدیر عامل این شرکت از تامین آب مورد نیاز آن در آینده نزدیک خبر داد.

 به زودی آب مورد نیاز شرکت "هزار دشت سینا" تامین خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

امین فرهادی مدیر‌عامل شرکت "هزار دشت سینا"در بازدید استاندار کرمانشاه از این شرکت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:عملیات اجرایی ساخت شرکت هزار دشت سینا برای تولید رب گوجه فرنگی از ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۱ با اعتبار۱۵۰ میلیارد تومان آورده بدون دریافت تسهیلات دولتی آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این شرکت برای ۱۵۰ نفر بصورت مستقیم و یکهزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد گفت: در حاضر حاضر عملیات اجرایی ساخت این کارخانه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس پیش‌بینی انجام شده با تامین آب مورد نیاز این شرکت تا یکماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرهادی ظرفیت تولید رب گوجه‌فرنگی در این شرکت را ۸۰۰ تن در سال عنوان کرد و بیان داشت: در فاز‌های بعدی غیر از تولید رب گوجه فرنگی تولید محصولات دیگری همچون انواع کمپوت را در دستور کار خواهیم داد.

گفتنی است؛چندی پیش خبری با عنوان آقای استاندار پاسخ دهد؛ حمایت از کار آفرینان استان کرمانشاه؛ از شعار تا عمل/عدم حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی از کارخانه "هزار دشت سینا" چیست؟ در پایگاه خبری فرتاک نیوز کرمانشاه مبنی بر مشکلات این شرکت منتشر شد که با انتشار آن مشکل این کارخانه تولید رب گوجه‌فرنگی به گوش مدیران استانی رسید و قدل مساعدت برای تامین آب این کارخانه صادر شده و به زودی مرتفع خواهد شد.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۷۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان