//
کدخبر: ۳۹۵۳۴۹ //
پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی؛

اهالی هنر نقش خود را در میدان جنگ روایت‌ها ایفا کنند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه در پیام خو به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی بر ضرورت ایفای نقش اهالی هنر در میدان جنگ روایت‌ها تاکید کرد.

اهالی هنر نقش خود را در میدان جنگ روایت‌ها ایفا کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 استاندار کرمانشاه در پیامی با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد اکنون که انقلاب اسلامی در گام دوم تعالی خویش است رسالت اهالی هنر دوچندان گشته است به نحوی که با فهم دقیق حقایق و روایت هنرمندانه و متعهدانه، نقش خود را در میدان نبرد روایت‌ها ایفا کنند.‌

متن پیام محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی پدیده‌ای منطبق بر فطرت انسانی و حیات بخش با نگاهی تمدن ساز است که مفهوم آن قرین اسلام ناب است، در واقع نقطه مقابل انقلاب اسلامی و آنچه که با مفهوم اسلام ناب سنخیتی ندارد در نمود خود همان اسلام آمریکایی و انحرافی است.

با وضوح کامل می‌توان انسانیت و شرافت و آزادگی را روح انقلابی عنوان نمود و هر فرد و هر فرایندی که نتواند در تناسب با این مفهوم خود را بیابد، قطعاً نسبتی با انقلاب ندارد؛ هرچند هزاران بیرق انقلابی بر بام خود برافراشته باشد.

هنرمند متعهد کسی است که در مواجه با جامعه پیرامون خویش، رسالت خلق آثار مبتنی بر مفهوم اسلام ناب را رسالت خود می‌داند، به گونه‌ای که فرصت‌ها را از نقاب تزویر و دروغ برای پوشاندن چهره حق سلب می‌نماید.

اکنون که انقلاب اسلامی در گام دوم صیرورت و تعالی خویش است رسالت اهالی هنر دوچندان گشته است به نحوی که با فهم دقیق حقایق و روایت هنرمندانه و متعهدانه، نقش خود را در میدان نبرد روایت‌ها ایفا کنند.

تبیینی درست از جنس جهاد از روایت دقیق مسیر رو به رشد و تعالی جامعه اسلامی ایرانی در تقابل انبوه هجمه‌های اقتصادی، رسانه‌ای و اجتماعی دشمن، رسالت هنر انقلابی و هنرمند انقلابی امروز است.

در این میان هنرمند متعهد کرمانشاهی علاوه بر رسالت‌های ارزشمند انسانی و اجتماعی مترتب بر گستره جهانی و ملی، نسبت به زیست بوم خویش نیز دارای مسئولیت خطیری است که هنر و فرهنگ را به عنوان پایه و زیر بنای پیشرفت کرمانشاه در آینده‌ای روشن می بیند.

اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای هنرمند به ویژه سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی به تمامی هنرمندان و مردم شریف کرمانشاه آرزوی توفیق هنرمندان متعهد کرمانشاهی را در تمشیت راه آبادانی و سرافرازی ایران اسلامی و کرمانشاه سربلند دارم و امیدوارم با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری روز به روز شاهد رونق هنر اسلامی در عرصه جهاد تبیین باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان