//
کدخبر: ۳۸۲۴۳۸ //
مدیر‌کل مدیریت بحران استانداری:

افزایش ۵۰ درصدی مصرف گاز در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل/ راه ارتباطی ۸۰۰ روستا در استان مسدود است

مدیر‌کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از افزایش ۵۰ درصدی مصرف گاز در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش ۵۰ درصدی مصرف گاز در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل/ راه ارتباطی ۸۰۰ روستا در استان مسدود است
به گزارش فرتاک نیوز،

" افشین یگانه" در گفتگویی با فرتاک نیوز در تشریح مجموعه اقدامات انجام گرفته توسط شرکت‌های خدمات‌رسان استان  در بارش برف شب گذشته اظهار کرد: تمامی محورهای اصلی استان باز و رفت‌و‌‌آمد در ‌آنها جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: به دلیل بارش شدید و غافلگیر کننده برف در استان کرمانشاه در حال حاضر ۹۱ محور مواصلاتی روستایی مسدود است و دسترسی به ۸۰۰ روستا امکانپذیر نیست، که در این زمینه راهداران در حال پاکسازی مسیر هستند.

وی همچنین گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر شب گذشته زائرین استان قم که به قصد عزیمت به کربلای معلا به دلیل نقص‌فنی اتوبوس مشکل شده بود در پایگاه مرصاد شهرستان اسلام‌آباد‌ غرب اسکان داده شدند و صبح امروز با اتوبوس دیگری به سمت مرز حرکت کردند.

یگانه همچنین از پنج مورد امداد‌رسانی جاده‌ای، چهار مورد رها‌سازی و پنج مورد انتقال افراد درگیر در برف به مراکز درمانی توسط امدادگران هلال‌احمر خبر داد و گفت: در حوزه اورژانس نیز مشکل خاصی مشاهده نشده اما تمامی پایگاه‌های اورژانش جاده‌ای در آماده‌باش کامل هستند.

 مدیر‌کل مدیریت بحران اضافه کرد: در حوزه شرکت گاز نیز تا نیمه‌شب گذشته ۱۴ میلیون‌ و ۷۰۰ هزار متر مکعب گاز در حوزه خانگی، اداری و مدارس مورد استفاده قرار گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد و نسبت به روز قبل ۵ درصد افزایش داشته است.

 این مسئول با اشاره به خدمت‌رسانی درحوزه برق استان نیز گفت: شرایط مناسبی در حوزه برق رسانی وجود دارد و مشکل قطعی برق درحوزه میانراهان نیز در حال انجام است.

 وی در پایان از هم استانی‌های عزیز درخواست کرد: با استفاده از لباس گرم، دمای منزل خود را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند و با مصرف صحیح و بهینه از قطع گاز در سایر استان‌ها جلوگیری نمایند، تا این تنش سرما در عین‌حال که پرخیر و برکت است را به زودی پشت سر بگذاریم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان