//
کدخبر: ۳۸۰۸۴۲ //

قاتل خاموش جانِ ۳ کرمانشاهی را گرفت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه از جان باختن سه کرمانشاهی در روستای سنقرآباد شهرستان هرسین بر اثر گازگرفتگی خبر داد.

قاتل خاموش جانِ 3 کرمانشاهی را گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر مسعود قلعه سفیدی اظهار کرد: ساعت 8:30 دقیقه امروز (13 دی) مردم سه کارگر که دچار گازگرفتگی شده بودند را به مراکز درمانی منتقل می‌کنند، اما متاسفانه تلاش برای نجات آنها جواب نمی‌دهد و هر سه نفر جان خود را از دست می‌دهند.

وی افزود: این سه نفر در حال گچ کاری در یک ساختمان بوده‌اند که ظاهرا جهت گرم کردن خود بخاری روشن می‌کنند و بخاری که تهویه مناسبی نداشته موجب گازگرفتگی هر سه نفر می‌شود.

قلعه سفیدی گفت: این افراد متاسفانه چندین ساعت در معرض گاز منوکسیدکربن قرار گرفته و با ارجاع آنها به مراکز درمانی، تلاش نیروهای اورژانس برای احیای آنها جواب نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: رنج سنی این افراد بین 25 تا 40 سال بوده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با ابراز تاسف از این حادثه گفت: با مرگ این سه نفر، تعداد قربانیان مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان از ابتدای فصل پاییز تاکنون به هشت نفر می‌رسد و این یک زنگ هشدار جدی است.

قلعه سفیدی گفت: بی احتیاطی در نصب وسایل گرمایشی و عدم توجه به تهویه مناسب آنها عامل اصلی مسمومیت با گاز منوکسید کربن است و این امر می طلبد که مردم در این زمینه احتیاط بیشتری داشته باشند.

وی افزود: هنگام نصب وسایل گرمایشی باید به مسیر خروج گاز و کلاهک دودکش توجه ویژه شود و نکات ایمنی در خصوص آنها به دقت رعایت شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان