//
کدخبر: ۲۹۶۷۳ //
اصفهان؛

برگزاری مسابقات ورزشی در ایام مبارک رمضان

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان از سری مسابقات ورزشی که در ماه مبارک رمضان برگزار می شود خبر داد.

برگزاری مسابقات ورزشی در ایام مبارک رمضان
به گزارش فرتاک نیوز،

علی قاسمی  با اشاره به اینکه هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال ”جام مولای عرشیان” برگزار می شود گفت: این سری مسابقات در سالن های نرگس، ارغوان، نصرآباد و سایر سالن های شهر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک بیان کرد: این مسابقات در نیمه دوم ماه مبارک رمضان در محلات شهر برگزار می شود که رده سنی شرکت کنندگان در این مسابقات آزاد است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات رزمی نیز گفت: این مسابقات در رشته های کاراته، ووشو، تکواندو و جودو برگزار می شود و برای تمامی سری مسابقات برنامه افتتاحیه در نظر گرفته شده است.

قاسمی در بخشی دیگر از صحبت هایش گفت: با توجه به ایام آزادسازی خرمشهر صبح روز پنج شنبه گوهگشتی را به همراه خانواده معظم شهدا و خانواده نیروهای مسلح در کوه صفه برگزار کردیم.

وی افزود: غروب پنج شنبه هم جشنواره ملی زاینده رود افتتاح شد و بنا داریم تا در ایام ماه مبارک رمضان هم خدمتگذار مردم شهرمان باشیم.

قاسمی در قسمتی دیگر از  صحبت های خود با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ پهلوانی گفت: این فرهنگ متعلق به حضرت علی (ع) است و در ماه مبارک رمضان تصمیم داریم تا با استفاده از فرصتی که در این ایام بوجود می آید فرهنگ پهلوانی و مردانگی را هم ترویج دهیم.

وی افزود: برای این منظور قرار است تا با حضور پهلوانان پیشکسوت زورخانه ها همایشی را برگزار کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان