//
کدخبر: ۳۲۱۷۶۱ //

نحوه گرفتن یک عکس «سلفی» خوب

گرفتن یک سلفی بی‌نقص آسان نیست، اگر همین حالا سراغ گوشی تلفن همراه خود بروید می‌بینید ده‌ها بار برای گرفتن یک عکس سلفی خوب تلاش کردید.

نحوه گرفتن یک عکس «سلفی» خوب
به گزارش فرتاک نیوز،

وب‌سایت مد و زیبایی allure تجربه بلاگرهای متخصص در این زمینه را به صورت چند ترفند در مورد ترکیب مناسب نور، زاویه، تنظیمات و فیلترها، جهت بهتر شدن عکس‌های سلفی برای شما جمع‌آوری کرده است.

۱- اهمیت نور

اولین و مهم‌ترین نکته در گرفتن یک عکس سلفی خوب وجود «نور» مناسب است. نور طبیعی بهترین نور برای گرفتن سلفی است، اما می‌توانید یک تکه کاغذ سفید بردارید و آن را زیر چانه خود نگه دارید تا نور طبیعی را ایجاد کند. روشنایی مناسب حلقه‌های زیر چشم و سایه‌ها را به طور کامل از بین می‌برد.

۲- زمان استفاده از فلش

ساعت طلایی برای عکاسی در هنگام طلوع یا غروب خورشید است اما مواقعی وجود دارد که می‌خواهید عکس سلفی بگیرید و فضا تاریک است. برای گرفتن یک سلفی عالی در کمترین نور از برنامه « Snapchat » استفاده کنید. این برنامه دارای فلش برای دوربین جلو است و به شما کمک می‌کند عکس با کیفیت‌تری بگیرید.

۳- لبخند واقعی بزنید

یک لبخند واقعی بزنید و مطمئن باشید بد به نظر نمی‌رسید. تلاش برای لبخندهای کوچک و یا بیش از حد بزرگ عکس شما را مصنوعی و حالت چهره شما را عوض می‌کند.

۴- زاویه مناسب

تمرین کنید و عکس‌های زیادی بگیرد. هنگام گرفتن عکس سلفی، گوشی را طوری نگه دارید که قسمت پایینی آن با چشم شما همتراز باشد، مستقیم به دوربین نگاه نکنید و کمی خودتان را به طرفین متمایل کنید، البته نه آنقدر زیاد که مشخص باشد. این کار را ادامه دهید تا زاویه مناسب خود را در عکس‌ها پیدا کنید.

۵- زیاد ویرایش نکنید

ممکن است همه ما علاقمند به ویرایش و بهتر کردن عکس‌های خود باشیم اما بهتر است سلفی‌ها را در حدی ادیت کنید که غیرطبیعی به نظر نرسد. اگر فیلترهای آماده روی عکس قرار می‌دهید از حداکثر ظرفیت آن استفاده نکنید و در نهایت بخش‌های از صورت که واقعا نیاز به ویرایش‌کردن دارند را با تغییرات کوچک ادیت کنید.

درنهایت، قبل از گرفتن تصمیم برای گرفتن عکس سلفی به این نکته توجه کنید که در مکان‌های امن و مناسب این کار را انجام دهید، تا حواس‌پرتی‌های ناشی از گرفتن عکس برای شما و دیگران ایجاد مزاحمت و آسیب نکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۷۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان