//
کدخبر: ۵۰۰۴۷ //

حمایت نیکبخت از منصوریان و مقایسه اش با قلعه نویی

در سالهای اخیر تنها کسی که توانسته در دو مقطع سه فصل سرمربی استقلال تهران باشد، امیر قلعه نویی بوده است.

حمایت نیکبخت از منصوریان و مقایسه اش با قلعه نویی
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا نیکبخت واحدی امروز از منصوریان حمایت کرده و البته بدون اینکه نامی از قلعه نویی ببرد درباره مدت زمان حضور او در استقلال صحبت کرده است.

 

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اولتیماتوم هیات مدیره استقلال به علیرضا منصوریان چیست، گفت: درست است که استقلال خوب نتیجه نگرفته اما چرا به این توجه نمی‌شود که با بقیه مربیان چه کرده‌اند. یک بار به یک مربی سه سال فرصت دادند و آن مربی در سال سوم استقلال را قهرمان کرد. چرا هیات مدیره استقلال با منصوریان مثل آن مربی رفتار نمی‌کند؟ البته اعضای هیات مدیره فکر می‌کنند که حرفه‌ای شده که چنین تصمیمی گرفته‌اند. واقعا چطور به برخی سه سال فرصت می‌دادند؟ به منصوریان هم باید یک سال دیگر فرصت بدهند.» نیکبخت در گفت و گویش نگران مصدومیت بازیکنان استقلال هم بوده است.

 

مشخص نیست چرا نیکبخت نامی از قلعه نویی نبرده است چرا که او در سال سوم حضورش در استقلال در فصل ۸۴-۸۵ استقلال تهران را قهرمان لیگ کرد. قلعه نویی البته در فصل ۸۷-۸۸ هم استقلال را قهرمان لیگ کرد و این اتفاق در فصل ۹۱-۹۲ هم افتاد. البته امیر قلعه نویی در فصلهای ۹۲-۹۳ و ۹۳-۹۴ هم سرمربی استقلال بود اما با استقلال در فصل سوم حضورش نتایج خوبی نگرفت تا پرویز مظلومی جای او را بگیرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: سایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۰۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان