//
کدخبر: ۲۴۹۹۹ //

هافبک پرسپولیس: فوتبال پاکی را بازی کردیم

خوش اخلاق و یکی از معدود بازیکنان پرسپولیس که با دو تیم متفاوت قهرمانی در لیگ برتر را بدست آورده است در خصوص دیدار این تیم با سیاه جامگان نظرات خاص خود را دارد.

هافبک پرسپولیس: فوتبال پاکی را بازی کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

هافبک دفاعی سابق فولاد خوزستان که در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس پیوست، سرانجام و در آخرین بازی پرسپولیس این فرصت را پیدا کرد تا در برابر سیاه‌جامگان به میدان برود.

 

شهاب کرمی در خصوص شرایط خود در نیم‌فصل دوم  به گفت‌وگو پرداخت.

   پرسپولیس آخرین بازی خود را در لیگ برتر با باخت به پایان رساند.

به نظرم ما در برابر سیاه‌جامگان بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و می‌توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم اما هرچه زدیم با بدشانسی تبدیل به گل نشد. تنها روی یک موقعیت گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم اما در هر صورت این پیروزی و بقا در لیگ را به مرم مشهد تبریک می‌گویم.

 

    شاید استفاده از بازیکنان جوان در این بازی باعث شد که پرسپولیس مثل همیشه نباشد.

این بازیکنان همیشه با تیم تمرین می‌کنند و در کنار تیم هستند و دقایقی را بازی می‌کنند. آنها در بازی برابر سیاه‌جامگان هم خوب بازی کردند و همان‌طور که گفتم موقعیت‌های بسیار خوبی هم داشتیم تا بتوانیم به گل برسیم که این اتفاق نیفتاد.

 

    البته تیم صبا به این موضوع واکنش نشان داد.

پرسپولیس همیشه در هر بازی به دنبال پیروزی است و در این بازی هم همین‌طور بود. به نظرم پرسپولیس فوتبال پاکی را بازی کرد و اگر یکی از موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد دیگر این حرف و حدیث‌ها به‌وجود نمی‌آمد.

 

    چند روز دیگر باید به مصاف الوحده بروید.

ما بازی بسیار مهمی در برابر الوحده داریم و تنها به فکر پیروزی برابر این تیم هستیم. مطمئن باشید که الوحده را شکست می‌دهیم تا به دور بعد صعود کنیم. امیدوارم که الهلال هم در برابر الریان نتیجه بگیرد.

 

    با توجه به اینکه این فصل تمام شد، سال آینده هم در پرسپولیس می‌مانی؟

حتما فصل آینده هم در پرسپولیس می‌مانم. من در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس پیوستم و به همین دلیل طول کشید که با تیم هماهنگ شوم اما سعی می‌کنم برای فصل آینده بازیکن مفیدی برای تیم باشم.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان