//
کدخبر: ۴۴۴۷۹۶ //

مراسم پرسر و صدای جشن ازدواج دو دختر ۷ ساله هندی با دو قورباغه! (+عکس)

مراسم ازدواج در سرتاسر جهان بسیار متنوع برگزار می‌شود اما قطعا ازدواج با قورباغه از آن رسوم عجیب و غریب است که دلهره را به دل هرکسی می‌اندازد.

مراسم پرسر و صدای جشن ازدواج دو دختر ۷ ساله هندی با دو قورباغه! (+عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

هند، سرزمین هفتاد و دو ملت، با باورهای عجیب مردمانش، داستان‌هایی دیدنی می‌آفریند؛ مثلا جشن ازدواج دو دختر ۷ ساله با دو قورباغه.

برگزاری مراسم سنتی عجیب ازدواج دو دختربچه با قورباغه‌ها در یکی از مناطق هندوستان به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

بر اساس یک باور عوامانه محلی، مردم روستایی در هند در اقدامی عجیب دو دختر ۷ ساله و دو قورباغه را به ازدواج هم درمی‌آورند.

ویگنسواری و ماسیاکانی دو کودکی بودند که هفته گذشته با پوشیدن ساری قرمز و سنتی هندی و آویختن جواهرات گران‌بهایشان در دو جشن باشکوه جداگانه در دهکده‌ای دورافتاده در منطقه تامیل نادوی هند با دامادهای قورباغه‌ای ازدواج کردند.

این ازدواج هر یکصد سال یک بار صورت می‌گیرد و بخشی از جشن دیرینه خرمن کوبی پونگال است.

هزاران نفر از روستائیان، فاصله ۲۵۰ کیلومتری را برای رفتن به معبد در حالی طی کردند که دو عروس خردسال در کجاوهایشان با طناب بلندی از گل به گردن قورباغه‌ها وصل شده بودند.

در طول برپایی جشن، عابدان هندو با صدای بلند و آهنگین مشغول نیایش بودند و کمی بعد از آن، عابد بزرگ پیش از چرخیدن به دور آتش مقدس شال عروس را به شال داماد گره زد و آنها را قورباغه و همسر، نامید.

طبق باوری قدیمی چنین ازدواجی دهکده را برای یک سده از شیوع بیماری‌های مرموز در امان نگه می‌دارد.

ریشه این جشن عجیب به افسانه الهه یی به نام شیوا (Shiva) بر می‌گردد که پس از نزاع با همسرش پاواراتی، خود را به شکل قورباغه در می‌آورد و می‌گریزد. زن شیوا بعد از دیدن این جریان آنقدر گریه می‌کند که باعث می‌شود یک بیماری عجیب در دهکده شایع شود. 

a-woman-puts-vermilion-on-a-female-frog-sitting-beside-a-male-frog-during-a-marriage-ceremony-of-frogs-at-khochakandar-village-in-the-eastern-indian-state-of-west-bengal-sunday-june-5-2005-according-to-indian-mythology-the-ma

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان