//
کدخبر: ۴۴۱۲۰۹ //

کاغذ دیواری پتینه

انتخاب کاغذ دیواری پتینه برای دیوارپوشی منزل، انتخاب درستی است البته اگر مسیر صحیحی را برای خرید آن دنبال کنید. در این مورد نکات بیشتری را بررسی خواهیم کرد.

کاغذ دیواری پتینه

آشنایی با کاغذ دیواری‌های پتینه

بسیاری از مردم به سمت استفاده از وسایل قدیمی رفتند و حتی در طراحی دکوراسیون خود این موضوع را رعایت می‌کنند. 

برای این افراد کاغذ دیواری پتینه گزینه جذابی محسوب می‌شود. این کاغذ دیواری حال و هوای سنتی را به خانه شما تزریق می‌کند. کاغذهای پتینه از هنر پتینه کاری الهام گرفته‌اند. پتینه کاری در حقیقت هنری است که با کمک آن به جای دیوارپوشی ساختمان با کاغذ دیواری، دیوارها را کهنه می‌کردند. البته در حال حاضر این روش منسوخ شده است و به جای آن از کاغذ دیواری‌های پتینه کمک گرفته می‌شود. کاغذهای پتینه از نظر طرح، رنگ و جنس تنوع بسیار خوبی دارند. برای هر سلیقه و علاقه خاصی نوع مشخصی از این کاغذها وجود دارد.

کاغذ دیواری پتینه

کاغذ دیواری پتینه

چرا کاغذ دیواری پتینه را انتخاب کنیم؟

استفاده از کاغذ دیواری پتینه برای دیوارپوشی ساختمان مزایای زیادی دارد. با مهم‌ترین مزایای استفاده از این کاغذ دیواری‌ها بیشتر آشنا می‌شویم:

  • تنوع: بزرگترین مزیت استفاده از این کاغذ دیواری‌ها تنوع بسیار خوبی است که در طرح و رنگ دارند. اگر نمونه‌های مختلف این محصول را مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد که انتخاب وسیعی در طرح و رنگ خواهید داشت.

  • نصب: یکی از دغدغه‌های همیشگی در هنگام دیوارپوشی، شرایط نصب و اجرای کاغذ دیواری است. در مورد کاغذ دیواری‌های پتینه باید به این نکته اشاره کنیم که نصب و اجرای آنها بسیار راحت انجام می‌شود. شما به راحتی و در عرض چند ساعت می‌توانید کاغذ دیواری‌های مدل پتینه را نصب و اجرا نمایید.

  • نظافت: یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب کاغذهای پتینه شرایط نظافت آنها است. شما برای تمیز کردن این کاغذها دردسر زیادی نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید آنها را نظافت کنید.

  • مقاومت: یکی از فاکتورهای مهم در خرید کاغذ دیواری با کیفیت بررسی مقاومت آن است. کاغذهای پتینه در برابر آب و رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان داده‌اند. به همین دلیل شما می‌توانید آنها را برای دیوارپوشی حمام یا سرویس بهداشتی خود مورد استفاده قرار دهید. با این وجود پیشنهاد می‌کنیم تا جای امکان این کاغذها را کمتر در معرض رطوبت قرار دهید.

  • هماهنگی: یکی از موضوعاتی که همیشه دغدغه خریداران کاغذ دیواری است، هماهنگی گزینه مورد نظر آنها با دیگر اجزای منزل می‌باشد. اینکه شما کدام یک از سبک‌های سنتی، مینیمال یا مدرن را در منزل خود اجرا کرده باشید مهم نیست. در هر صورت استفاده از کاغذهای پتینه هیچ گونه ناهماهنگی در فضای منزل شما ایجاد نمی‌کند.

  • قیمت: یکی از مزایای بزرگ کاغذهای پتینه قیمت مقرون به صرفه آنها در مقایسه با دیگر کاغذهای دیواری است. این دیوارپوش‌ها در مقایسه با دیگر محصولات مدرن هزینه کمتری دارند و فشار اقتصادی پایین‌تری به شما وارد خواهند کرد.

کاغذ دیواری پتینه طوسی

کاغذ دیواری پتینه طوسی

کاغذهای پتینه بیشتر برای کدام قسمت از منزل کاربرد دارند؟

کاغذ دیواری پتینه برای قسمت‌های مختلفی در منزل کاربرد دارد. بهترین فضاهایی که می‌توانید از این کاغذ دیواری برای دیوارپوشی آنها کمک بگیرید عبارتند از:

  • پشت تلویزیون: یکی از فضاهایی که شاید کاغذ دیواری‌های پتینه گزینه مناسبی برای استفاده در آن باشند پشت تلویزیون است. شما می‌توانید کاغذ دیواری پتینه پشت تلویزیون را خریداری کنید و آن را برای دیوارپوشی مورد استفاده قرار دهید.

  • پذیرایی : یکی دیگر از بخش‌هایی که استفاده از کاغذهای پتینه می‌تواند در آن جالب باشد اتاق پذیرایی است. البته بسیاری از کارشناسان عقیده دارند اصلی‌ترین نقطه یک منزل برای دیوارپوشی با کاغذهای پتینه همین قسمت است. دیوارپوش‌های پتینه هماهنگی عجیبی با مبلمان، فرش و پرده پذیرایی دارند.

  • اتاق خواب: برخی از انواع کاغذ دیواری‌های پتینه برای استفاده در اتاق خواب مناسب هستند. در حقیقت محصولاتی مانند کاغذ دیواری پتینه طوسی یا کاغذ دیواری پتینه کرم طلایی گزینه جذابی برای این قسمت از ساختمان شما می‌باشند.

  • اداره: اگر شما مالک یک شرکت خصوصی هستید و دوست دارید فضایی جذاب برای استراحت کارمندان خود ایجاد کنید بهتر است دیوارپوشی آن فضا را با کمک کاغذهای پتینه انجام دهید. این کاغذ دیواری‌ها تمرکز انسان را از بین نمی‌برند و آرامش عجیبی به او منتقل می‌نماید.

کاغذ دیواری پتینه پشت تلویزیون

کاغذ دیواری پتینه پشت تلویزیون

آشنایی با معروف‌ترین کاغذ دیواری پتینه

کاغذ دیواری پتینه همانگونه که گفتیم در طرح و رنگ‌های مختلفی وارد بازار می‌شود. اکنون قصد داریم چند نمونه از مشهورترین طرح‌های این کاغذ دیواری را با هم بررسی کنیم:

  • کاغذ دیواری پتینه طوسی: از جذاب‌ترین و مشهورترین کاغذ دیواری‌های پتینه، مدل طوسی آن است. شما با کمک کاغذ دیواری‌های طوسی می‌توانید روشنایی ساختمان خودتان را افزایش دهید و جلوه زیباتری به محیط اطراف خود تزریق کنید.

  • کاغذ دیواری پتینه طلایی:  این مدل کاغذ دیواری‌های پتینه بیشتر در دکوراسیون‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که از رنگ سفید طلایی در طراحی آنها استفاده شده باشد. معمولا ساختمان‌هایی که در دکوراسیون خود دارای لوستر پذیرایی و مبل سلطنتی هستند مناسب این نوع دیوارپوش می‌باشند.

  • کاغذ دیواری کرمی: یکی دیگر از جذاب‌ترین کاغذ دیواری‌های پتینه نوع کرم رنگ آن است که پرطرفدار بوده و بسیاری از مردم آن را انتخاب می‌کنند. کمک گرفتن از این رنگ برای اینکه فضای منزل خودتان را صمیمی‌تر کنید و نشاط و شادابی آن را بهبود بخشید پیشنهاد می‌شود.

  • کاغذ دیواری ترکیبی: جالب است بدانید که کاغذ دیواری پتینه به صورت ترکیبی از نظر طرح و رنگ هم تولید می‌شود. به بازار مراجعه کنید، احتمالاً نمونه‌های ترکیبی دیوارپوش پتینه را بیشتر مشاهده خواهید کرد. یکی از معروف‌ترین نمونه‌های کاغذ دیواری ترکیبی کاغذ دیواری پتینه طوسی طلایی است.

بهترین فروشگاه کاغذ دیواری کجاست؟

تا اینجا تلاش کردیم نکات مختلفی را در مورد کاغذ دیواری پتینه خدمت شما بیان کنیم. این کاغذ دیواری‌ها همانگونه که متوجه شدید تنوع زیادی دارند و طرفداران متعددی هم دارا می‌باشند. اگر به دنبال این هستید که کاغذهای پتینه را برای دیوارپوشی منزل خود انتخاب کنید باید ابتدا به دنبال یک فروشنده قابل اعتماد بگردید. کاغذ دیواری معمولاً به عنوان محصولی شناخته می‌شود که قیمت بالایی دارد و برای خرید آن نمی‌توان به هر کسی اعتماد کرد. از طرفی کیفیت کاغذی که خریداری می‌کنید هم اهمیت بسیار زیادی دارد. شما هر کدام از وسایل منزل خودتان را در صورت خرابی می‌توانید به راحتی تعمیر یا تعویض نمایید اما در مورد کاغذ دیواری چنین چیزی به سهولت اتفاق نمی‌افتد. در میان فروشگاه‌های معتبری که کاغذ دیواری عرضه می‌کنند مجموعه‌هایی مثل پرشین راگ گزینه مناسبی برای تامین محصولات هستند. شما می‌توانید انواع مختلف کاغذهای پتینه را در سایت اینترنتی این مجموعه به آدرس https://www.epersianrug.com مشاهده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان