//
کدخبر: ۴۳۹۴۵۶ //

فرصت طلایی برای مستمری‌بگیران | بیمه تکمیلی رایگان بگیرید

سازمان تامین اجتماعی به مستمری‌بگیران خود فرصت می‌دهد تا با ثبت نام در طرح بیمه تکمیلی، از خدمات درمانی باکیفیت و رایگان بهره‌مند شوند.

فرصت طلایی برای مستمری‌بگیران | بیمه تکمیلی رایگان بگیرید
به گزارش فرتاک نیوز،

در قرارداد جدید با پیگیری کانون عالی کارگران بازنشسته کشور مقرر شد سازمان تامین اجتماعی ۵۰درصد مبلغ فوق یعنی ۱۵۲هزار و ۵۰۰تومان را پرداخت کند.

مبلغ بیمه تکمیلی درقرارداد جدید برای بازنشستگان تأمین اجتماعی با بیمه آتیه‌سازان حافظ در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به ازای هر نفر ۳۰۵ هزارتومان است.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند تا پایان بهمن ماه سال جاری با مراجعه به کانونهای بازنشستگی برای ثبت نام بیمه تکمیلی و یا حذف و اضافه افراد تحت تکفل خود اقدام کنند.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی اردستان اصفهان گفت: تاکنون کمک‌ هزینه اولاد حداکثر به سه فرزند تحت تکفل بازنشستگان و مستمری‌ بگیران تعلق می‌گرفت که با صدور و اجرای بخشنامه اخیر این محدودیت برداشته شده است.

علیرضا تاجرزاده ، اظهار کرد: حذف محدودیت پرداخت کمک‌هزینه اولاد به مستمری‌بگیران از اقدامات سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

وی افزود: کمک‌هزینه اولاد به همه فرزندان دختر تحت تکفل تا زمان ازدواج یا اشتغال و فرزندان پسر تا ۱۹ سال تمام و پس از آن چنانچه صرفاً به تحصیل در مراکز دانشگاهی اشتغال داشته باشند یا طبق نظریه کمسیون پزشکی از کارافتاده کلی باشند، تعلق می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۴۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان