//
کدخبر: ۴۳۲۰۱۴ //

خالکوبی عجیب دختر انگلیسی صدای کاربران را درآورد!

دختر بریتانیایی که نام معشوق خود را روی پیشانی‌اش خالکوبی کرده، با انتقاد گسترده‌ کاربران مواجه شده و بحث‌های فراوانی را در سراسر جهان به وجود آورده است.

 خالکوبی عجیب دختر انگلیسی صدای کاربران را درآورد!
به گزارش فرتاک نیوز،

معمولاً افراد به روش‌های مختلفی عشق خود را نشان می‌دهند، اما برخی به شیوه‌های شوکه‌کننده و عجیبی این کار را انجام می‌دهند، مانند این زن بریتانیایی که باعث تعجب کاربران اینترنت شده است.

آنا استانسکوفسکی، مدل اینستاگرامی، ویدئویی از خود منتشر کرده که در آن در حال خالکوبی کلمه «کوین» با حروف درشت و سیاه روی پیشانی‌اش است. در ابتدای ویدئو به نظر می‌رسد که او درد و ناراحتی شدیدی را تحمل می‌کند.

او در شرح ویدئو نوشته است: «نام معشوقم را روی صورتم خالکوبی کردم» و به نظر از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحال است. او از تتوکار خود پرسیده که آیا فکر می‌کند دوست‌پسرش از این کار خوشش می‌آید.

پس از مدت کوتاهی، بسیاری از کاربران اینترنت این ویدئو را جعلی خواندند، در حالی که برخی دیگر او را به خاطر این کار مورد انتقاد قرار دادند. بسیاری نیز در مورد واقعی بودن جوهر خالکوبی شک داشتند.

یکی از کاربران نوشته است این «تلاشی ناشی از استیصال‌ برای جلب توجه و کسب دنبال‌کننده بیشتر» است. حتی پس از توضیح او، بسیاری همچنان باور نمی‌کردند که خالکوبی واقعی باشد. عده‌ای نیز به او توصیه کردند که به یک روان‌شناس مراجعه کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان