//
کدخبر: ۴۲۸۳۵۵ //

تولید کننده نهال گردو ژنوتیپ برتر

نهال گردو ژنوتیپ برتر هزار سال بار می دهد .

تولید کننده نهال گردو ژنوتیپ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

سال بار آوری ندارد در هر بند 5 الی 10 عدد گردو باسایز درشت و بازار پسند می باشد . به ندرت میتوان بین آنها گردو پوچ پیدا کرد و نسبت به رقم های دیگر گردوی مغز پر سفید باکیفیتی دارد.

نهال گردوی خوشه ای کانادائی گردو های خوشه ای کانادائی با مقاوم بالا به سرمایی بهاره و با باردهی به شکل خوشه ای تمام گردو ها پر مغز و سالم می باشد. اندازه درخت پایه کوتاه می باشد که مانند چتری وسیع با ارتفاع کم که سبب افزایش باردهی گردو واز طرف دیگر چیدن گردو بسیار ساده است . که بار هر خوشه 7الی 20 گردو دارداین دو ارقام گردو در فاصله 7*7کشت می شوند.

شرایط آب و هوایی مورد نیاز این درختان گردو

میزان تحمل سرما و خشکی در نژاد های متفاوت با یکدیگر فرق می کند. باغداران باید قبل از خرید اطلاعات مفیدی در خصوص هر نژاد و میزان سازگاری آن با شرایط اقلیمی منطقه کسب کنند. سپس اقدام به خرید کنند زیرا قطعا رشد هر نهال در شرایط اقلیمی سازگار با خود میسر است و عملکرد مطلوبی خواهد داشت.

گردو اسرائیلی، در مناطق سردسیر عملکرد خوبی خواهد داشت زیرا زمان گلدهی آن نسبت به دیگر انواع دیرتر است.

نهال گردو ژنوتیپ برتر

ارزش اقتصادی درخت گردو ژنوتیپ برتر:

مغز گردو ژنوتیپ برتر ؛ از ارقام با کیفیت است که طعم بسیار خوبی مانند نهال گردو ژنوتیپ، هم دارد و به لحاظ کیفیت ارزش صادراتی پیدا کرده است. در کل باید اشاره کرد مغز گردو یکی از مهمترین محصولات خشکبار در جهان است.

از آن به عنوان پادشاه مغز ها یاد می کنند و از میان دیگر انواع مغز ها رتبه سوم خشکبار را در جهان توانسته کسب کند.

باغداران بسیار زیادی اقدام به خرید نهال گردو می نمایند. از جمله دلایل اصلی برای خرید نهال ها ، دستیابی به سود مناسب و چشمگیر خواهد بود. زمانی باغداران می توانند از سود مناسبی برخوردار گردند که با میزان باردهی چشمگیری مواجه شوند.

میزان باردهی نیز به عواملی همچون شرایط محیط کاشت، شرایط اقلیمی و آب و هوایی و همچنین خرید نهال مرغوب خواهد بود. نهال گردو ژنوتیپ برتر از جمله خریدهای هوشمندانه ای می باشد که باغداران از آن بهره مند خواهند شد.

یکی از موارد قابل توجه در پرورش نهال گردو ژنوتیپ برتر ؛ توجه به قیمت آن خواهد بود. فاکتور قیمت پس از کیفیت محصول مهمترین فاکتور در خرید و فروش نهال گردو می باشد. باغداران با کسب اطلاعاتی از مشاوران متخصص در نهالستان سالم نهال می توانند اقدام به خرید ایده آل و هوشمندانه ی نهال گردوی مورد نظر خود نمایند.

باغداران می توانند با مراجعه به سایت نهالستان سالم نهال، اطلاعات مفید و جامعی را در زمینه ی کاشت و قیمت گردو ژنوتیپ برتر؛ کسب نموده تا به بیشترین باردهی نهال دست بیابید.

در وب سایت سالم نهال میتوانید انواع نهال شلیل را نیز به صورت عمده و خرده تهیه نمایید

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۳۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان