//
کدخبر: ۴۲۲۵۹۷ //

فر صنعتی جهت فر قنادی و شیرینی پزی، فر پخت نان و کیک

فر صنعتی دستگاهی برای پخت شیرینی، نان، کلوچه، کیک و... است. انواع دستگاه فر صنعتی شامل فر پخت نان، فر قنادی و شیرینی پزی، فر پخت کیک و کلوچه و ... است.

فر صنعتی جهت فر قنادی و شیرینی پزی، فر پخت نان و کیک
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت فر صنعتی کوچک، قیمت فر صنعتی بزرگ،فر صنعتی رستوران، فر صنعتی خانگی و ... بر اساس مواردی نظیر ابعاد، نوع کاربرد، سرعت پخت، کیفیت و اصالت کالا، مدل و .... مشخص می‌شود. فر صنعتی کاربرد‎های دیگری مانند پخت، ذوب کردن، پوشش دادن، خشک کردن، تغییر شکل و... نیز دارد. گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه بهترین کیفیت فر صنعتی خانگی و رستورانی را طراحی، تولید و با بهترین قیمت با نیم قرن تجربه به بازار عرضه می‌کند.

انواع دستگاه فر صنعتی

همانطور که گفتیم دستگاه فر صنعتی وسیله ای برای پخت نان، شیرینی، کیک و... مورد کاربرد است. تمامی دستگاه‌های فر صنعتی تولید شده توسط ما در گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه دارای دو سیستم بخار بدون وقفه مطابق با استانداردهای اروپا می‌باشند.

فر پخت نان حجیم و نیمه حجیم:

فر پخت نان توسط گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه در مدل‌های مختلف و ظرفیت‌های متفاوت تولید می‌شود. دستگاه فر نان کهن فر کاوه دارای سیستم بخار و فن است و باعث نرم و پخت بافت داخل نان می‌شود. همچنین این دستگاه با حرارت غیرمستقیم و سیستم گردان به صورت یکپارچه پخت انواع نان فانتزی، نان حجیم و نیمه حجیم را ممکن می‌سازد.

دستگاه فر پخت نان حجیم و نیمه حجیم کهن فر کاوه در دو مدل به صورت اتوماتیکی و مکانیکی تولید می‌گردد. سیستم PLC تعبیه شده در این دستگاه فر صنعتی کمک می‌نماید تا اپراتور بتواند تنظیمان سرعت موتور، دما، زمان لازم برای پخت نان و همچنین روشن و خاموش کردن دستگاه را از روی صفحه لمسی انجام دهد.

در دستگاه فر پخت نان مکانیکی گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه نیز حرارت توسط ترموستات تامین می‌شود. تنظیمات این دستگاه فر صنعتی با استفاده از کلیدهای کنترل قابل انجام است.

bf536dd5-61c9-488f-82f8-3411fd34c87d

فر پخت کیک و کلوچه :

از دستگاه فر پخت کیک و کلوچه در قنادی‌‌ها و شیرین‌پزی‌‌ها برای پخت انواع کیک و شیرینی استفاده می‌شود. فر پخت کیک و کلوچه قابلیت استفاده در قنادی‌های بزرگ و کوچک را داراست و سینی‌های متفاوتی دارد.

دستگاه فر پخت کیک و کلوچه با جنس منبع حرارتی استیل است. در این دستگاه فر صنعتی یک گرمخانه تعبیه نموده‌ایم که 16 سینی 60 در 40 در آن قرار می‌گیرد. سوخت مصرفی این دستگاه‌ها گاز، گازوئیل و یا برق می‌باشد.

دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی

دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی یکی دیگر از محصولات گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه است. این مدل فر در دو نوع فر گردان قنادی و فر طبقه ای در بازار عرضه می‌شود. کیفیت و اصالت فر قنادی و شیرینی پزی در گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه مثال‌زدنی است. فناوری بکار رفته در تولید فر قنادی و شیرینی پزی کاملا پیشرفته بوده و بر اساس استانداردهای جهانی است. فر قنادی و شیرینی پزی مدل گردان، دارای انواعی نظیر فر گردان قنادی بزرگ، فر گردان قنادی کوچک و فر گردان ویژه قنادی است.

88a782d6-77bd-43fe-bb33-4a639902f8c6

دستگاه‌ فر شیرینی پزی و فر قنادی مورد کاربرد برای آماده سازی شیرینی دانمارکی، شیرمال و شکلات و کلیه محصولاتی است که قبل از پخت نیاز به گرما دارند است.

قبل از خرید دستگاه فر صنعتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

انتخاب مدل مناسب از دستگاه فر صنعتی دارای اهمیت فراوانی است. شما لازم است بر اساس نوع نیاز خود، دستگاه فر را انتخاب کنید. به‌عنوان مثال اگر دارای یک رستوران کوچک هستید، فر برقی مناسب کار شماست. همچنین اگر به فر برای پخت شیرینی و کیک و... در خانه نیاز دارید، فر شیرینی پزی خانگی انتخاب خوبی برای شماست.

کارخانجات و تولیدی‌های مواد غذایی لازم است تا فر مناسب بسته به ظرفیت محصولات خود را انتخاب نمایند. ما در ادامه به موارد مهم دیگر در رابطه با نکات قبل از خرید فر اشاره می‌کنیم:

  • ابعاد فر و سایز آن اهمیت فراوانی دارد. لازم است قبل از خرید فر به بررسی محل قرارگرفتن فر توجه ویژه شود. سپس بر اساس مکان و متراژ رستوران، کافه و یا خانه، فر انتخاب شود.

  • کاربرد دستگاه نیز دارای اهمیت فراوانی دارد. به عنوان مثال برخی از فرها قادر به پخت کیک نیستند.

  • قیمت فر باید متناسب با بودجه شما باشد.

  • لازم است بدانید فر صنعتی دست دوم نیز توسط ما در گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه به بازار عرضه می‌شود.

  • شکل پخش گرما و حرارت در بستر پخت مواد غذایی

  • نوع گرما و پخت آن ( اشعه‌ای، شعله‌ای، بخار و...

  • نوع خروج هوا

  • و...

منظور از حرارت مستقیم و غیر مستقیم در دستگاه فر چیست؟

منظور از حرارت مستقیم این است که محل تولید گرما و پخت مواد غذایی دقیقا یک محفظه است. اما برای فرهای دارای حرارت غیر مستقیم دو محفظه درنظر گرفته است که یکی برای پخت مواد غذایی و یکی هم برای ایجاد حرارت کاربرد دارد. لازم است بدانید که فرهایی که پخت با حرارت غیر مستقیم دارند، غذای باکیفیت‌تری تحویل می‌دهند. چراکه به صورت یکنواخت و با دمای مناسب مواد غذایی را می‌پزند و مشکل خشک شدن و نامیزان پختن غذا وجود ندارد.

دلایل خرید فر صنعتی از گروه فر کهن فر کاوه چیست؟

گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه با داشتن نیم قرن در تولید محصولات باکیفیت انواع فر قنادی و شیرینی پزی بهترین انتخاب برای خرید فر قنادی صنعتی است. مدل‌های متنوع با تضمین کیفیت و همچنین طراحی شیک و منحصربفرد محصولات کاوه مثال‌زدنی است. گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه انتخابی هوشمندانه و صحیح برای خرید فر صنعتی با بهترین قیمت است.

قیمت دستگاه فر صنعتی

دستگاه فر صنعتی توسط ما در گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه در مدل‌های مختلف و با ظرفیت‌های گوناگون تولید و به بازار عرضه می‌شود. قیمت دستگاه فر صنعتی با توجه به مدل آنها مشخص خواهد شد. لازم به ذکر است نهایت تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا با کیفیت‌ترین محصولات را با بهترین قیمت ممکن به شما عزیزان ارائه نماییم.

برای خرید دستگاه فر صنعتی در مدل‌های مختلف کافیست با ما در گروه تولیدی صنعتی کهن فر کاوه در ارتباط باشید.

03137657881

09133270677

09131190122

09135900069

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۵۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان