//
کدخبر: ۶۳۵۶ //

سازمان جهانی گردشگری اقدام دولت آمریکا را محکوم کرد

سازمان جهانی گردشگری با انتشار بیانیه‌ای اقدام آمریکا در ممانعت از سفر پناهندگان و اتباع چند کشور به این کشور را محکوم کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، "سازمان جهانی گردشگری به عنوان آژانس تخصصی سازمان ملل در گردشگری نگرانی عمیق و محکومیت شدید خود را از قانون اخیرا وضع شده توسط آمریکا مبنی بر ممانعت از وورد اتباع 7 کشور مسلمان شامل (ایران، عراق، روسیه، سودان، لیبی، سومالی و یمن) اعلام می‌کند".

«طالب ریفاعی» دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در ادامه این بیانیه می‌نویسد: "ممانعت از سفر بر اساس ملیت بر خلاف اصول آزادی سفر و سهولت در سفر تدوین شده در جامعه بین‌المللی گردشگری است و مانع از منفعت‌های بسیار بزرگ صنعت گردشگری از لحاط رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده امریکا می‌شود. چالش‌های جهانی نیازمند راه‌حل‌های جهانی است و چالش‌های امنیتی که امروزه با آنها مواجهیم نباید ما را بر آن دارد که دیوار بسازیم، از سویی دیگر انزواگرایی و اقدامات مبنی بر تبعیضات کورکورانه به افزایش امنیت منجر نخواهد شد بلک بیشتر به افزایش تنش و تهدید دامن می‌زند".

«ریفاعی» همچنین عنوان کرد: "علاوه بر تاثیرات مستقیم، تصویر کشوری که به این صورت خصمانه محدویت‌های سفری وضع می‌کند مطمئنا در نزد گردشگران در سراسر جهان مخدوش می‌شود و صنعت گردشگری آمریکا را با مخاطره رو به رو می‌کند".

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان