//
کدخبر: ۶۳۵۲ //

موزه مسکو میزبان نمایشگاه ایران زیبا

همزمان با آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس ایران زیبا در محل یکی از سالن های موزه زمین شناسی آکادمی علوم روسیه با حضور شمار زیادی از ایرانیان و چندین شخصیت فرهنگی و علمی روس افتتاح شد.

موزه مسکو میزبان نمایشگاه ایران زیبا

به گزارش فرتاک نیوز، رضا ملکی رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه امروز (چهارشنبه) ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب به ثمرات نظام جمهوری سلامی اشاره و پیشرفت های بخش های مختلف به ویژه فرهنگ و هنر را منطبق با دیدگاه و اهداف انقلاب اسلامی دانست.

وی در ادامه توضیحاتی را در باره نمایشگاه ایران زیبا که تصاویر برگرفته شده از طبیعت،تاریخ و جاذبه های ایران می باشد به میهمانان و علاقمندان ارائه کرد.

احمد حیدریان معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه از دیگر سخنرانان این مراسم ضمن خیر مقدم به میهمانان به مزیت های انقلاب اسلامی پس از دوران ستم شاهی اشاره کرد و ثبات و امنیت 40 سال پس از انقلاب در ایران را مرهون اراده رهبران انقلابی و همراهی مردم دانست.

رئیس موزه زمین شناسی مسکو و وزیر اسبق معادن روسیه ، نماینده دپارتمان سیاست ملی، روابط منطقه ای و توریسم مسکو و رئیس خانه ملل مسکو از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

نمایشگاه ایران زیبا تصاویر برگرفته از بخش های مختلف ایران شامل گردشگری، اماکن تاریخی، معماری ایرانی و اسلامی و ایران امروز است که در قالب 25 تابلو به مدت یک هفته در موزه زمین شناسی مسکو مقابل کاخ کرملین برای علاقمندان به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان