//
کدخبر: ۴۵۰۱۷ //

بالا بردن عیار آموزش دیدگان گردشگری

گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی و دانشگاه جامع علمی کاربردی تفاهمنامه‌ای با موضوعات همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی امضا کردند تا عیار آموزش دیدگان صنعت گردشگری افزایش یابد.

بالا بردن عیار آموزش دیدگان گردشگری
به گزارش فرتاک نیوز،

گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی و دانشگاه جامع علمی کاربردی تفاهمنامه‌ای با موضوعات همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی امضا کردند. این تفاهمنامه با سرفصل‌های متعدد آموزشی و پژوهشی برای بالا بردن عیار آموزش دیدگان صنعت گردشگری و صنایع وابسته به آن تنظیم و امضا شده است.

 

در این تفاهمنامه همکاری برای توسعه پژوهشی، مطالعاتی و آموزش‌های علمی کاربردی و مهارتی، برای ارتقاءِ دانش سرمایه انسانی و ایجاد زیرساخت‌های حرفه گردشگری و آموزش نیروی انسانی متخصص برنامه ریزی شده است.

 

ارائه گواهینامه‌های پایان دوره آموزشی متناسب با نیازهای مهارتی - تخصصی در کنار برگزاری سمینارهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت و راه‌اندازی رشته‌های گردشگری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این تفاهمنامه است.

 

گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با 54 هتل در 24 استان، گسترده ترین گروه هتلدار کشور است که برای حرکت در مسیر توسعه پایدارِ صنعت گردشگری و افزایش دانش سرمایه انسانی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

 

حضور فعال هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان، در جشنواره سفره ایرانی- فرهنگ گردشگری

همچنین هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان، وابسته به گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در جشنواره و نمایشگاه سفره ایرانی- فرهنگ گردشگری، حضوری چشمگیر داشت، بطوریکه غرفه هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان در میان تعداد کثیری از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه و جشنواره سفره ایرانی- فرهنگ گردشگری از استانهای گیلان، قزوین، مازندران و گلستان به ارائه انواع غذاهای سنتی خطه گلستان پرداخته و در بخش مسابقه شرکت کرده است.

 

گفتنی است نمایشگاه و جشنواره سفره ایرانی- فرهنگ گردشگری با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیر ستاد تسهیلات سفرهای استان گلستان، فرمانداران شهرستان‌های علی آبادکتول، گالیکش، کردکوی، گرگان، مینودشت و معاونان گردشگری استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و قزوین افتتاح شد و هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان با همکاری روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در آن حضوری چشمگیر دارد.

 

شایان ذکر است این جشنواره به همت معاونت گردشگری گلستان، به‌مدت سه روز در محل دانشگاه آزاد گرگان در حال برگزاری بوده و در پایان روز سوم (اختتامیه) غرفه‌های برتر توسط داوران اعلام می‌شوند.

 

هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان تندیس برترین آشپزی

همچنین هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان، وابسته به گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در جشنواره سفره ایرانی- فرهنگ گردشگری، مفتخر به دریافت تندیس برترین سرآشپز استان گلستان شد.

 

براین اساس داوران بین‌المللی جشنواره سفره ایرانی- فرهنگ گردشگری، "زهرا صفاری شاهکوهی" و "سیدصفا ملکی"، سرآشپزهای هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان را به‌عنوان برترین‌های آشپزی استان معرفی کردند.

 

"مهدی کردان"، مدیرهتل جهانگردی ناهارخوران گرگان، از حضور بی‌سابقه مراجعه کنندگان از اقصی نقاط کشور و مسئولان کشوری و استانی در غرفه گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی خبر داد و این جشنواره را در جهت معرفی مجموعه هتل‌های گروه، مثبت ارزیابی کرد.

 

وی در پایان از همکاری و مساعدت همه جانبه مدیریت و کارشناسان روابط‌عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی و همچنین از همکاران هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان که در برگزاری این رویداد مهم تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان