//
کدخبر: ۴۴۰۴۰ //

به این ۷ دلیل هم که شده به انگلستان بروید!

برای چنین کشور کوچکی، انگلستان ترکیب بزرگی را جمع آوری کرده است. انگلستان با حوزه های زیبا و حیرت آور، سواحل خیره کننده ویژگی های توریستی زیاد باید در صدر لیست بازدیدهای هر کسی قرار گیرد. ا

به این ۷ دلیل هم که شده به انگلستان بروید!
به گزارش فرتاک نیوز،

خط ساحلی بطور بی نظیری خیره کننده است.

از حیات وحش خارق العاده نورسامبرلند و سواحل بکر گرفته تا زیبایی نفس گیر سواحل کورنوال، انگلستان باور نکردنی ترین سواحلی را که تا به حال دیده اید، دارد. این کشور همچنین موطن بسیاری از شهرهای ساحلی است که از جذابیت و لذت سنتی ویتبی گرفته تا فضای سرد برایتون برخوردار است.

 

 

هیچ جایی را به اندازه ی حومه انگلیس آرامش بخش نخواهید یافت

اینکه انگلستان را به عنوان “زمینی سبز و دلپذیر” بنامیم، نوعی کتمان حقیقت است. انگلستان تا آنجا که چشم می تواند کار کند سرشار از تپه های هموار است، و مطمئنا که عاشق چشم انداز سرسبز باشکوه آن می شوید. در حین انتظار کشف حومه کشور از شمال تا جنوب، آن را خیره کننده می یابید.

 

دریاچه ها نفستان را حبس می کنند

منطقه دریاچه، پارک ملی در شمال غربی کشور، تعریف زیبایی ناهموار است. با دریاچه های درخشانی که توسط تپه های ناهموار و کوه ها احاطه شده است، دور شدن از این منطقه بدون عاشقانه های دراماتیک غیر ممکن است. چکمه های پیاده روی خود را بردارید و برخی از بهترین مناظر جهان را کشف کنید.

 

 

هر فصلی که باشد، این کشور شگفت انگیز است

زمانی که صحبت از آب و هوا به میان می آید، انگلستان کمی شهرت بدی دارد. اما فصل های آن بسیار خوب است. بهار با شکوفه های نرگس زرد و شکار تخم مرغ عید پاک پر از زندگی جدید است. در تابستان همه چیز در مورد خوردن بستنی در ساحل و پیک نیک در حومه شهر است. وقتی که درختان به رنگ قرمز و نارنجی روشن در می آید، پاییز خودنمایی می کند و زمستان، برف، سورتمه رانی و شب های راحت را در مقابل آتش سوزان به ارمغان می آورد. چه چیزی را در این میان می توان دوست نداشت؟

 

 

حس تاریخی در اطراف وجود دارد

گرچه این حس تاریخی از نظر اندازه ممکن است کوچک باشد، اما تاریخ انگلستان مشهور است و در سراسر کشور جشن گرفته می شود. خواه این بازدید از برج هیجان انگیز لندن باشد، یا پیاده روی در اطراف خرابه های هوایی موجود در قلعه های باستانی و در کشف استون هنج پیش از تاریخ و یا بررسی روستای ویکتوریایی سلتایر، احساس می کنید که در زمان به عقب بازگشته اید.

 

 

از حیات وحش شگفت زده خواهید شد

روباه، سنجاب ها، خارپشت ها، گوزن ها و سمورهای دریایی- انگلستان خانه برخی از محبوب ترین حیوانات وحشی در جهان است. تورهای سازمان یافته زیادی برای بهترین شانس دیدن این حیوانات و نیز تعداد زیادی از گونه های پرنده در زیستگاه بومی شان وجود دارد، اما آنچه که بسیار شگفت انگیز است این است که حیات وحش واقعا در هرجایی که نگاه می کنید، وجود دارد.

 

 

روستاها تصویر کامل هستند

روستاهای انگلستان با کلبه های سنگی، خیابان های مخروطی، سقف های کاهگلی هر جا که به چشم می آیند واقعا خوش منظره هستند. اگر بخواهیم فقط چند مورد را نام ببریم، خواه روستاهای زیبای جعبه شکلاتی کوست ولدز باشد، یا روستاهای ساحلی آرام نورفولک یا روستاهای اصلی انگلیسی یورکشایر شمالی، هیچ بازدیدی از این کشور بدون تجربه زیبایی این جوامع کوچک کامل نخواهد بود.

 

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان