//
کدخبر: ۴۰۹۶۱۵ //
گردشگری

عمرا اگه اسم این جاهای ترسناک به گوشت خورده باشه!۱۰ مکان اسرار آمیز و عجیب دنیا!

برخی از مردم بر این باورند که همه مکان های اسرارآمیز خالی از سکنه، شبح وار و ترسناک هستند. بسیاری از گردشگران مجذوب شگفتی های ناشناخته و ترسناک جهان هستند، جایی که رازی در هر گوشه ای در کمین است.

عمرا اگه اسم  این جاهای ترسناک به گوشت خورده باشه!۱۰ مکان اسرار آمیز و عجیب دنیا!
به گزارش فرتاک نیوز،

برخی از مردم بر این باورند که همه مکان های اسرارآمیز خالی از سکنه، شبح وار و ترسناک هستند. بسیاری از گردشگران مجذوب شگفتی های ناشناخته و ترسناک جهان هستند، جایی که رازی در هر گوشه ای در کمین است. بیشتر این مکان ها پر از هیجان و وحشت هستند یا گذشته ای وحشتناک دارند و گفته می شود که تسخیر شده اند. برخی از این مکان های وحشتناک دارای غارها، حفره ها یا زمین های عمیق هستند که توجه گردشگران را به خود جلب می کنند، این جاذبه ها گذرا و تغییرات در طول زمان را نشان می دهند.

هر کدام از این جاذبه ها صرف نظر از خاستگاه خود، به دلیل اتفاقات ماوراء طبیعی، اسرارآمیز و عجیب، اعتبار زیادی در بین مردم به دست آورده اند و به این ترتیب گردشگران ماجراجویی را از سراسر جهان به خود جذب می کنند. اگر به ماجراجویی و سفر به مناطق اسرارآمیز علاقه دارید، با برنامه قبلی و رزرو  تور  دلخواه خود به یکی از این مکان ها سفر کنید.

دروازه جهنم، ترکمنستان

 

10 مکان اسرار آمیز و عجیب دنیا!

به گفته مردم عادی، این گودال شعله ور راهی به دنیایی دیگر است. منشا این گودال عظیم نامشخص است، این گودال پر از گازهای سمی و مضر است و گاز از هسته آن خارج می شود که دانشمندان به عمد آتش زدند. دروازه جهنم در ترکمنستان یکی از مکان های مرموز جهان است که پس از 40 سال سوختن هزاران گردشگر را به خود جذب می کند.

قلعه امید خوب، آفریقای جنوبی

10 مکان اسرار آمیز و عجیب دنیا!

این قلعه بازمانده دوران استعمار هلند است و توسط هلندی ها در قرن هفدهم ساخته شده است. مدتی مقر عملیات نظامی و دولتی و همچنین محل شکنجه و اعدام بود. امروزه گزارش هایی از وجود ارواح در این قلعه وجود دارد.

هتل مورگان، هند

10 مکان اسرار آمیز و عجیب دنیا!

این عمارت نمایانگر استعمار انگلستان است که امروزه به عنوان یک هتل پذیرای گردشگران ماجراجو و جسور  تور هند  است. این هتل  در منطقه کوهستانی کالیمپونگ هند واقع شده است و گفته می شود که این مکان توسط روح صاحبخانه قبلی تسخیر شده است.

تابوت های آویزان، فیلیپین

10 مکان اسرار آمیز و عجیب دنیا!

مردم بر این باور بودند که با آویختن قبر مردگان ​​و ارواح نیاکان خود آن ها را به بهشت نزدیک می کند. به همین دلیل ساکنان منطقه ایگوروت در کوه های استان ساگادا تابوت های مردگان را بر روی تپه ها آویزان می کنند.

قلعه  Č achtice ، اسلواکی

10 مکان اسرار آمیز و عجیب دنیا!

این قلعه یکی از محل های فیلمبرداری فیلم معروف نوسفراتو سمفونی وحشت بوده است. باید گفت که تاریخ شوم این قلعه به گذشته های دور برمی گردد که کنتس الیزابت باتوری در آنجا زندگی می کرد. قتل های زنجیره ای بیشماری توسط این ملکه خونخوار انجام شده است. الیزابت باتوری به عنوان کنتس خون یا ملکه خون شناخته می شود.

کلیسای مومیایی های کاپوچین کاتاکومب، ایتالیا

10 مکان اسرار آمیز و عجیب دنیا!

کاپوچین کاتاکومب، یک کلیسای معروف در ایتالیا است که در آن بیش از ۲۰۰۰ جسد مومیایی شده انسان قرار دارد. این صومعه در جزیره سیسیلی واقع شده است و در راهروهای آن می‌توان اجساد مومیایی شده را مشاهده کرد. این اجساد با لباس‌هایی که بر روی آن‌ها قرار دارد، مقام و جایگاه اصلی خود را نشان می‌دهند.

از ابتدا، مومیایی کردن معمولاً برای مقامات دینی، مردان خدا و راهبان در این صومعه انجام می‌شد. اما در ادامه، اجساد اشراف زادگان و افراد ثروتمند و خانواده‌های آن‌ها نیز در این مکان دفن می‌شدند. در میان این اجساد مومیایی، جسد یک دختر بچه دو ساله به نام رزالیا لومباردو به چشم می‌خورد. این جسد به نظر تازه و دست نخورده می‌رسد و در یک تابوت شیشه‌ای با چهره‌ای معصومانه قرار دارد. این دختر به خاطر زیبایی خفته‌اش شهرت زیادی دارد.

 

قلعه چارلویل

10 مکان اسرار آمیز و عجیب دنیا!

قلعه چارلویل، در ایرلند، یکی از مقاصد با شکوه و معماری بی نظیر است که طبیعت منحصر به فرد آن را نمایان می‌سازد. این قلعه، طبق باور عموم، یکی از مکان‌های ترسناک و وحشتناک در اروپا به حساب می‌آید. افسانه‌ها راجع به روحی جوان به نام هریت که در داخل قلعه زندگی می‌کند و در یک حادثه تراژیک در پله‌های قلعه جان خود را از دست داده، به گوش می‌رسد.

شهر عروسک ها ، ژاپن

10 مکان اسرار آمیز و عجیب دنیا!

در شهر عروسک ها، واقع در ژاپن، روستایی که ساکنان آن به تدریج مهاجرت کرده‌اند و تنها 35 نفر در آن باقی مانده‌اند، یک هنرمند محلی به نام آیانو سوکیمی (Tsukimi Ayano)، زنی ۶۶ ساله از ژاپن، تصمیم گرفت تا با ساخت عروسک‌هایی با چهره‌های واقعی، جایگزین ساکنان روستا شود. این هنرمند عروسک‌ها را در مکان‌های مختلف و خانه‌هایی که ساکنانشان فوت کرده یا روستا را ترک کرده بودند، پراکنده کرد. در حال حاضر، تقریباً ۳۵۰ عروسک در روستای ناگارو ساکن هستند و این مکان به یک جاذبه گردشگری منحصر به فرد برای مسافران ماجراجو تبدیل شده است.

سردابه سِدلِک ، جمهوری چک

10 مکان اسرار آمیز و عجیب دنیا!

در جمهوری چک، جاذبه‌ای گردشگری به نام سردابه سِدلِک (Sedlec Ossuary) واقع شده است. این جاذبه شامل یک کلیسای کوچک است که در زیرزمین آن بیش از ۷۰ هزار اسکلت وجود دارد. فضای داخلی این کلیسا نیز با استخوان‌ها تزئین شده است، ایجاد شده است.

بیمارستان روانی در نزدیکی نیژنی نووگورود، مسکو روسیه

10 مکان اسرار آمیز و عجیب دنیا!

در نزدیکی نیژنی نووگورود، روستای لیاخوو، واقع در روسیه، یک ساختمان قدیمی و متروکه وجود دارد که در نزدیکی بیمارستان روانپزشکی مدرن قرار دارد. افسانه‌ها و روایت‌ها می‌گویند که چند ده سال پیش، یک دختر جوان به دلیل عشق نافرجام خود را در آنجا حلق آویز کرد. از آن زمان به بعد، شب‌ها می‌توان شبحی سفید را در اطراف این ساختمان دید و ناله‌ها و گریه‌های "دختر مدرسه‌ای عاشق" که محلی‌ها او را صدا می‌کنند، شنید. این داستان، این محل را به یک مقصد محبوب برای گردشگران  تور روسیه  که علاقمند به تجربه‌های ترسناک هستند، تبدیل کرده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان