//
کدخبر: ۳۸۸۹ //

چند مقصد توریستی ارزان سال ۲۰۱۷

لیستی از ارزانترین شهرهای توریستی سال ۲۰۱۷ توسط فوربس

چند مقصد توریستی ارزان سال ۲۰۱۷

مطمئنا تا حالا نکات زیادی راجع به اینکه چطور سفر ارزانی داشته باشید یا هزینه های سفر خود را کم کنید در مجلات مختلف و مجلات اینترنتی خوانده اید. شهرهایی در دنیا هستند که بطور کلی شهرهای گرانی نیستند و در نتیجه می توان با هزینه ای کم از آنها دیدن کرد. اگر از افرادی هستید که به گردشگری علاقه ی زیادی دارند، و در عین حال می خواهند که با کمترین هزینه ی ممکن به کشورها و شهرهای زیبای دنیا سفر کنند، در ادامه با الی گشت همراه باشید تا تعدادی از ارزانترین شهرهای دنیا برای سفر را بشناسید:

مزاتلان مکزیک

مزاتلان یک شهر ساحلی در ایالت سینالوآ و کشور مکزیک است. تمام امکانات این شهر ارزان هستند حتی بهترین غذاهای دریایی و محلی را در مزاتلان می توانید با قیمت پایین پیدا کنید. هتل های مزاتلان هم با اینکه چند ستاره هستند و بهترین امکانات رفاهی را با کیفیت و سرویس دهی خوب ارائه می دهند، بسیار ارزان هستند. شهر مزاتلان چندان شهر توریستی شلوغی نیست و بنابراین می توانید با خیال راحت علاوه بر لذت بردن از تعطیلات با امکانات خوب و هزینه ی پایین، مدت زیادی را در این شهر بمانید.

آفریقای جنوبی

تا بحال نام این کشور را زیاد شنیده اید و بدون شک با شنیدن نام آفریقای جنوبی اولین چیزی که از این کشور به ذهنتان خطور می کند، حیات وحش خارق العاده و در درجه ی بعدی فرهنگ خاص مردم این کشور است. اما آیا اصلا فکر می کردید که این کشور، مقصد گردشگری ارزانی باشد؟ اگر بخواهید در این کشور هتل رزرو کنید، چندان هزینه ای برایتان ندارد. علاوه بر این حمل و نقل در این کشور ارزان است. در فصل های low season یا فصل هایی که توریست ها کمتر هستند، قیمت ها حتی از این هم کمتر می شوند. بنابراین سفر در این فصول، ایده ی خوبی برای داشتن یک سفر ارزان است.

سن خوان

سن خوان پورتو ریکو

باز هم در لیست مان یکی دیگر از کشورهای آمریکای جنوبی را داریم.

سن خوان یک منطقه ی گردشگری بسیار زیبا و ارزان در کارائیب است. پیدا کردن محلی برای اقامت در سن خوان اصلا کار سختی نیست کافی است سری به هتل کازابلانکای شیک و مجهز بزنید و از قیمت ارزان اقامت در آن حسابی شگفت زده شوید. شهر سن خوان علاوه براینکه یک جای ارزان و راحت برای گذراندن یک تعطیلات آرام است، پر از ساختمان های رنگارنگ، موزه، رستوران، و مناظر ساحلی زیبا هم هست. خیابان های سنگفرش شده ی این شهر شما را یاد شهرهای اروپایی می اندازد. سفر به سن خوان قطعا برایتان ارزان تمام خواهد شد.

کرت (Crete) یونان

خیلی ها یونان را فقط با آتن و رم می شناسند اما در این کشور، جزیره ی بسیار زیبایی به نام کرت وجود دارد که چشم اندازهای طبیعی فوق العده ای دارد. این جزیره به غذاهای محلی خوشمزه معروف است. پس محل مناسبی برای شکم گردی است! علاوه براین به دلیل بحران اقتصادی ای که در حال حاضر در یونان سایه انداخته، سفر به این کشور و جزیره ی کرت سفری بسیار ارزان و ارزان تر از هر وقت دیگری خواهد بود.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان