//
کدخبر: ۲۲۵۱۳ //

سفر آسان و بی دردسر در تابستان امسال به این شهرهای اروپا

در این مطلب قرار است یکی از عکاسان سفر و گردشگری درباره ی تجربه ی خود از سفر به دور دنیا حرف بزند .

به گزارش فرتاک نیوز، بهترین شهرهای اروپایی برای سفر در فصل تابستان، شهرهای زیر است:

اسم من نوام چن (Noam Chen) است و یک عکاس طبیعت هستم که بیشتر زندگی ام را در سفر به دور دنیا گذرانده ام. عکاسی در ابتدا برای من فقط یک سرگرمی بود اما کم کم به عشق زندگی ام تبدیل شد و وقتی فهمیدم این تنها کاری است که واقعا دوست دارم انجامش بدهم، تصمیم گرفتم تا به طور حرفه ای وارد آن شوم.

کار کردن به عنوان یک عکاس حرفه ای همیشه آسان نیست و بنابراین خیلی خوشحالم که توانستم عشقم را به شغلم تبدیل کنم. البته اگر قرار بود به صداهای اطرافم که می گفتند عکاسی یک شغل واقعی نیست گوش می کردم، نمی توانستم به اینجا برسم. از اینکه آدهای زیادی را در اطرافم می بینم که آنچه را که دوست ندارند انجام می دهند و از زندگی شان ناراضی اند، متنفرم.

به همین دلیل است که همیشه سعی می کنم افراد را تشویق کنم تا دنبال رویاهایشان بروند و سخت کار کنند تا بتوانند به آن برسند.

در طول دهه ی اخیر، در کشورهای اروپایی سفر کرده ام و توانسته ام یک بایگانی بزرگ از عکس هایی که گرفته ام، تهیه کنم. اروپا واقعا هیچ چیزی کم ندارد و می تواند همه ی سلیقه ها را راضی نگه دارد: طبیعت سحر انگیز، تاریخ و فرهنگ پیچیده و غنی، قلعه ها و مکان های دیدنی متعدد، غذای عالی و خیلی بیشتر از اینها.

از مجموعه سفرهایم، ۸ عکس را برای شما آماده کرده ام تا ببینید این قاره چقدر ظرفیت گردشگری بالایی دارد. دیدن این عکس ها شما را وادار می کند تا چمدانتان را بردارید و به آنها سفر کنید:

یکی از رنگارنگ ترین مکان های دنیا، جزیره بورانو در ایتالیا

the-Island-of-Burano

قلعه های شگفت انگیز کنار دریاچه مثل این یکی در شهر چیلون سوییس

Switzerland

روستاهای قرون وسطایی در روپیت (Rupit) کوچک در اسپانیا

little-Rupit

شهرهای خوش منظره مثل یک کارت پستال در کولمار فرانسه

Colmar

 

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان