//
کدخبر: ۱۹۲۵۷ //

چرا در سال ۲۰۱۷ به روسیه سفر کنیم؟

همیشه دلایلی عالی برای سفر به روسیه وجود دارد حتی اگر علاقه چندانی به جادوی کلیساها و مناظر شگفت انگیز کوه های آن هم نداشته باشید باز هم نمی توانید از این کشور زیبا صرفنظر کنید. اگر می خواهید برای تعطیلات امسال خود سفری خارجی داشته باشید چرا به روسیه فکر نمی کنید؟ می خواهیم از دلایلی بگوییم که به شما انگیزه کافی برای سفر به روسیه را می دهد. در ادامه ما را همراهی کنید می خواهیم بدانیم چرا به روسیه سفر کنیم.

چرا در سال ۲۰۱۷ به روسیه سفر کنیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

همانطور که تمام طرفداران فوتبال می دانند جام کنفدراسیون ها در سال ۲۰۱۷ از۱۷  ژوئن تا ۲ جولای در روسیه برگزار می شود و چهار شهر کازان، سن پوترزبورگ، سوچی و مسکو میزبان این مسابقات هستند. مسابقه جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ هم در سال آینده در روسیه انجام می شود. اگر می خواهید برای جام جهانی سفری به روسیه داشته باشید حتما به پست هایی که در آینده در این مورد نوشته می شود نگاهی بیندازید.

تاریخ روسیه

روسیه تاریخی دراز دارد. تاریخ  سال های اخیر روسیه و وقایعی که در این کشور اتفاق افتاده در روزنامه ها و کتاب های تاریخی سراسر جهان موجود است اما داستان روسیه به سال ها قبل از این ها برمی گردد. سال ها قبل از اینکه روسیه با پرتاب ماهواره و فضاپیما به فضا تاریخی هوافضایی از خود ثبت کند این کشور مرکز هنر، فرهنگ و علم آموزی بود. با قدم زدن در خیابان هایی که در کنار آن ها کلیساهای زیبا و مراکز آموزشی وجود دارد به راحتی می توانید عشق عمیق و قدیمی مردم روسیه به معماری، هنر و مذهب را ببینید. حتی در دوران ما قبل تاریخ هم این کشور دارای تاریخ بوده است، مردم باستان زندگی خود را در روسیه ادامه دادند و برای خود فرهنگ و شیوه خاص زندگی به وجود آوردند. اگر می خواهید درباره تاریخ جذاب و دراز روسیه بیشتر بدانید به این کشور سفر کنید.

زیبایی مناظر طبیعی روسیه

فرقی نمی کند که شما چه جاذبه طبیعی ای را بیشتر دوست داشته باشید در روسیه همه جور منظره طبیعی ای را پیدا می کنید! از سواحل استوایی گرفته تا استپ های یخ زده؛ روسیه همه این ها را در کشور پهناور و بزرگ خود جای داده است. مهم نیست بعضی از شهرهای آن چقدر سرد و دورافتاده است زیبایی های طبیعی این کشور بسیار زیباست. در روسیه در میان این جاذبه های طبیعی می توانید تفریحاتی مثل هاکی، اسکی و قایق سواری انجام دهید.

 

معماری روسیه

شکی نیست که روسیه چند تا از زیباترین ساختمان های جهان را دارد. کلیسای جامع سنت باسیل مسکو نمونه هایی جادویی و حیرت آور از دوره رنوسانس دارد. کلیسای جامع سنت دمتریوس با ظرافت در طراحی و ساخت خود شگفتی قرن دوازدهم و قصر زمستانه نمایشی از ثروت فراوان است.

 

غذای روسیه

در روسیه برای غذا خوردن به بیرون بروید و ببینید که هر جور غذایی که دوست داشته باشید را می توانید پیدا کنید. روسیه بزرگ ترین کشور جهان است و غذاهای آن از تنوع زیادی برخوردار هستند و از محلی به محل دیگر فرق می کنند.  ماهی، ماده اولیه همه غذاها در بسیاری مناطق روسیه است و مرم به سوپ (چه سوپ گرم و چه سوپ سرد ) علاقه زیادی دارند. پای گوشت هم غذای مورد علاقه خیلی از مردم روسی است.

 

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان