//
کدخبر: ۱۵۰۳۴ //

این ماجراجویی ها را امتحان کنید!

مسافرت فقط مقصدی که انتخاب می کنید نیست. مسیر سفر و دلیل آن هم نقش زیادی را در خاطره انگیز کردن سفر شما دارد.

به گزارش فرتاک نیوز،

بعد  از اینکه معلوم کردید که برای سفر می خواهید به کدام کشور بروید اینکه میخواهید در سفر چه کارها و ماجراجویی هایی انجام دهید سوال بعدی شما است. می خواهیم به شما ایده هایی را بدهیم که با انجام آن ها بتوانید سفر خود را لذت بخش تر کنید و از همه لحظه های آن خاطراتی شیرین بسازید

پیاده روی و گردش در طبیعت

گردش در طبیعت همیشه برای شما پاداش های زیادی دارد مخصوصا اگر محلی را برای این کار انتخاب کنید که پر از مناظر تماشایی باشد. من مطمئنم که در بیشتر کشورهای دنیا می توانید یک همچین مسیر زیبا و خوش منظره ای را پیدا کنید. حتما برای این گردش همراه خود غذا و نوشیدنی کافی داشته باشید و از لباس های مناسب هم استفاده کنید.

hiling

اسکی/ اسنوبرد

اسکی بسته به این که به کدام شهر می روید ممکن است تفریحی هزینه بر باشد اما احساس پایین آمدن از دامنه کوه ها و رد شدن از برف های سفید و دست نحورده به این هزینه می ارزد. اگر در سفر به پیست اسکی برخورید این تجربه ناب و منحصر بفرد را از دست ندهید.

کوهنوردی

اگر یک کوهنورد با تجربه هستید و می خواهید کاری خارق العاده ای انجام دهید باید سعی کنید که کوه اورست را فتح کنید اما اگر کوهنوردی آماتور هستید در هر کشوری که به آن سفر کنید کوه های زیادی می بینید که می توانید بر روی آن مهارت های خود را محک بزنید.

mountain-climb

سفر جاده ای

یک ماشین مناسب تهیه کنید و با سه نفر از دوستان خود برنامه سفر بچینید. شما ماجراجویی حیرت آوری را پیش رو دارید! معمولا در این نوع سفرها همیشه در طول مسیر بیشتر از خود مقصد خوش می گذرد. حتی می توانید بدون اینکه به کشوری دیگر بروید این سفر جاده ای را در کشور خود هم انجام دهید.

road

سافاری

معمولا سافاری را در آسیا و اروپا انجام می دهند. اگر مراقب نباشید ممکن است هزینه های سافاری برای شما خیلی بالا برود. اما هیجان دیدن حیوانات وحشی در حالی که دارند به سمت طعمه خود می دوند فراموش نشدنی ست.

موج سواری

اگر در محل زندگی خود به دریا دسترسی ندارید مطمئنم که می توانید در سراسر دنیا دریاهایی را پیدا کنید که موج های مناسب برای موج سواری داشته  باشد. در این ماجراجویی مفرح می توانید روی آب غرق در هیجان شوید.

کمپ زدن

وقتی به کمپینگ می روید می توانید توانایی های خود را به چالش بکشید و یا فقط شبی لذتبخش را با خوابیدن زیر نور ستاره ها تجربه کنید، کمپ زدن می تواند به سادگی گذراندن یک شب در پارک یا به سختی به شکار رفتن یا در شبی را در بیابان گذراندن باشد.

Camping

کوله گردی

چه در کوله گردی خود به آمریکای جنوبی بروید، چه مناطق پنهان آسیا را کشف کنید و چه در سفر به اروپا با فرهنگ های مختلف اروپایی روبرو شوید این ماجراجویی برای همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

تنها سفر کردن

گاهی به تنها چیزی که نیاز داریم زمان گذاشتن برای خودمان است اما این به این معنی نیست که همیشه در خانه تنها باشید! با تنها سفر کردن می توانید درک بهتری از خودتان پیدا کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان