//
کدخبر: ۴۳۸۸۶۲ //
دادستان کرمانشاه:

تالارهای هنجارشکن کرمانشاه پلمب می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد جدی دستگاه قضایی با تعدادی از تالارها و رستوران های کرمانشاه خبرداد که در روزهای اخیر اقدام به برگزاری جشن های هنجارشکنانه کرده بودند.

تالارهای هنجارشکن کرمانشاه پلمب می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا کریمی امروز(دوم دی) در جمع خبرنگاران، بااشاره به هنجارشکنی  روزهای اخیر برخی از تالارها و رستوران‌های مطرح در کرمانشاه، اظهارکرد: بدنبال انتشار کلیپ ها و وصول گزارشاتی مبنی بر اقدامات خلاف مقرارت قانونی و شرعی چند تالار و رستوران معروف در کرمانشاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: متاسفانه این اماکن پذیرایی در روزهای اخیر بویژه در شب چله اقدام به برگزاری جشن‌هایی به صورت مختلط نموده و باعث جریحه‌دار شدن قلب خانواده‌های معظم شهدا و مردم انقلابی و شهید پرور کرمانشاه شده‌اند. 

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی و پلمب این چند مرکز پذیرایی در دستور کار قرار گرفته، عنوان کرد: اجازه نمی دهیم که عده ای معدود با اقدامات هنجارشکنانه خود تلاش کنند تا فضای جامعه را به ابتذال بکشانند. 

وی تاکید کرد: اقداماتی که موجب جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی جامعه شود، خط قرمز دستگاه قضایی است و با مسببین آن به شدت و بدون هیچگونه اغماضی برخورد صورت می گیرد. 

کریمی تأکید کرد: کرمانشاه استانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان پاک زیادی را تقدیم این آب و خاک کرده و مردم شهید پرور آن همواره پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند، اکنون هم اجازه نمی دهیم که عده ای فضای این شهر را با چنین قبح شکنی هایی مسموم کنند. 

مدعی العموم استان در ادامه به اتاق اصناف و سایر دستگاه های متولی دستور داد که نظارت خود را بر فعالیت این اماکن بویژه در برخی از ایام سال افزایش دهند و در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی با آنها به عنوان کم کاری برخورد می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۸۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان